زمان واگذاری مسکن مهر دانشجویی

جام جم آنلاین: معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم زمان آغاز واگذاری مسکن مهر دانشجویی را اعلام کرد و گفت: در سری جدید ثبت نام مسکن مهر، تنها استادانی که فاقد مسکن هستند امکان نام نویسی دارند.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، غلامرضا خواجه سروی از برگزاری جلسه مشترک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با وزارت راه و شهرسازی درباره اولویتهای واگذاری مسکن مهر دانشگاهیان خبر داد و اعلام کرد که از دو تا سه ماه آینده واگذاری مسکن مهر دانشجویانی که در اردیبهشت ماه سال جاری نام نویسی کرده بودند، آغاز خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که دوره جدید نام نویسی دانشجویان و استادان برای مسکن مهر از مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تاکید کرد که تنها استادان فاقد مسکن اجازه ثبت نام در طرح مسکن مهر دانشگاهیان را دارند و هم اکنون اکثر استادان دانشگاهها داری مسکن هستند.

این مقام مسئول در وزارت علوم به علت مهم دخالت معاونت فرهنگی اجتماعی این وزارتخانه در واگذاری مسکن مهر به دانشجویان اشاره کرد و گفت: برخی از معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم سوال می پرسند که علت دخالت این بخش در واگذاری مسکن مهر چیست.

وی ادامه داد: در جواب سوال این عده باید بگویم در حقیقت مسکن مهر دانشجویی مکمل نظام عفاف و حجاب است، اگر می گوییم با تشکیل خانواده مسئله عفاف و حجاب تقویت می شود یا ارتقاء می یابد لازمه آن هم باید تشکیل خانواده ای آن هم به شکل پایدار باشد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. salam:

    بر پدرتون لعنت .دروغگو ها

  2. احمد:

    با سلام بابا تو رو خدا من متاهل هستم و دانشجوی ارشد دانشگاه اراک و فاقد خونه و سرمایه بابا درسمون تموم شد پس چی شد این مسکن مهر دانشجویی پس تکلیف ما چی می شه توی این کوتاه کاری هامن ثبت نام کردم امسال مسکن مهر ولی هیچ چیزی دریافت نکردم دارم فارغ التحصیل می شم به خدا این نامردی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.