زمان پخش سریال جدید اتاق عمل مهران مدیری مشخص شد

سریال جدید مهران مدیری از تاریخ ۶ فروردین ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه ۳ سیما پخش خواهد شد

پخش سریال طنز مهران مدیری با عنوان « اتاق عمل » از سوم دی‌ ماه قطعی شد.

به گزارش ممتازنیوز: سریال مهران مدیری برای پخش از شبکه تهران ساخته می‌شود و نگارش متن آن رو به پایان است.

تاریخ اتاق عمل تاریخ پخش سریال اتاق عمل مهران مدیری
مدیر شبکه تهران صبح امروز در نشستی با خبرنگاران حاضر شد و این خبرها را درباره «اتاق عمل» اعلام کرد. هرچند او به پرسشی درباره‌ی میزان برآورد مالی سریال مدیری پاسخ نداد.

مهران مدیری در آخرین اظهار نظرش درباره کمدی اتاق عمل گفته است: « اتاق عمل »… شاید یکی از بهترین ساخته‌هایم شود! شاید … فکر می‌کنم بشود …

او در این سریال علاوه بر کارگردانی و بازیگری، طراحی صحنه و لباس را هم بر عهده دارد.

حمیدرضا مهدوی، تهیه‌کننده سریال طنز « اتاق عمل » به تازگی اعلام کرده است که این مجموعه اکنون در حال ساخت دکورهایی از قبیل طراحی بیمارستان، خانه و… است و نگارش فیلمنامه سریال نیز همزمان انجام می‌شود.

مهدی ژوله، خشایار الوند، الهه زارع‌نژاد و… تیم نویسندگی این سریال را شامل می‌شوند که این گروه زیر نظر مهران مدیری کارگردان این مجموعه فعالیت می‌کنند.

سریال طنز « اتاق عمل » در ۹۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای برای پخش رویتن شبانه تهیه و تولید می‌شود. داستان این سریال درباره اتفاقاتی است که در اتاق عمل بیمارستانی رخ می‌دهد.

 

گزارش مشروح ایرنا از این نشست :

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا، «سعید مقیسه» روز دوشنبه در نشست خبری معرفی برنامه های نیم سال دوم شبکه تهران اظهارداشت: این سریال از اول ماه ربیع هر شب به مدت ۴۰ دقیقه به روی آنتن خواهد رفت و تکرار آن نیز دو بار در روز پخش خواهد شد.

وی با اشاره به سایر برنامه های نمایشی شبکه تهران برای نیمه دوم سال گفت: سریال جاده چالوس نیز که در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای تهیه شده از اوایل آبان ماه به روی آنتن خواهد رفت.

مدیر شبکه تهران افزود: سریال نشانه ها در ۱۳ قسمت نیز برای دهه سوم ماه صفر تدارک دیده شده که با موضوع داعش و تروریست های تکفیری منطقه پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: سریالی نیز با عنوان آخرین سلطان در ۶۰ قسمت به کارگردانی سهیلی زاده آماده شده که اگر جدول پخش شبکه شلوغ نباشد احتمال به روی آنتن رفتن آن برای امسال وجود دارد و در غیر این صورت در سال آینده پخش خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های تامینی شبکه تهران اظهار داشت: سری جدید مستند کاوش تولید ۲۰۲۴ میلادی کشور فرانسه که تاکنون ۱۰۰ برنامه از آن پخش شده برای ۶ ماهه دوم سال نیز آماده پخش است.

مقیسه گفت: سریال های کاراگاه مورس در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه ای و وکیل تاسکا از جمله دیگر برنامه های تامینی شبکه تهران هستند که در آینده از این شبکه پخش خواهد شد.

وی افزود: شبکه تهران برای مناسبت های معارفی همچون شهادت و ولادت ائمه نیز برنامه های متنوعی دارد که برای شب های ولادت و شهادت در نظر گرفته شده است.

مدیر شبکه تهران ادامه داد: همچنین بهترین مراسم های هیات های عزادارای استان تهران نیز در روزهای شهادت پخش خواهد شد.

مقیسه تصریح کرد: لحظه آبی، جنگ شبانه هوا دلپذیر شد، سلام تهران، شب آفتابی، جمعه تعطیل نیست، زنگ تفریح، پنچره، ترین ها، شهر ورزشی و زاویه از جمله دیگر برنامه های شبکه تهران برای نیمه دوم سال است.

وی اظهار داشت: در بخش گروه کودک و نوجوان شبکه تهران نیز برنامه های به من بگو چرا، رنگین کمان و عصر طلایی روی آنتن خواهد رفت.

 

تا این لحظه ۱۲نظر ثبت شده
  1. sahar:

    زمان پخش این سریال کی هست ؟

  2. amin:

    خیلی منتظر بخش این فیلم هستم مهران مدیری دوست دارم ممنون

  3. فرهادی:

    عیدم آمد پخش نشد این سریال

  4. ابی:

    ببین وزیر وزای پزشک چه کارا کردن که از یه سریال معمولی طنز اینقد می ترسن . واقعا واسه متاسفم

  5. مسعود:

    من دیگه حرفی ندارم…

  6. علی:

    امیدوارم هرجه سریع تر سریال اتاق عمل با کارگردانی استاد مهران مدیری پخش شود

  7. بابک:

    سلام-پس چراپخش نشده مگه نگفتید ازاول دی ماه پخش میشه

    • ایلیا:

      سلام به همه دلتون رو صابون نزنید قرار شد از شبکه ی خانگی پخش بشه چون شبکه ۵ زیادی داشت سانسور می کرد قرار شد مثل قهوه ی تلخ در ۳۰ مجموعه ی ۳ قسمتی پخش بشه اولش قهوه ی تلخ هم قرار بود از شبکه ۳ پخش بشه نشد.دلتون رو هم صابون نزنید این سریال پس از اتمام سریال ابله از شبکه ی خانگی پخش می شه

      • امیر:

        دلیل پخشش اعتراض دکتراس

  8. elsa:

    پس چرا پخش نشده؟؟؟؟؟؟؟خوبه گفتین قطعی شد

  9. elsa:

    مگه نمیگین قطعی شد پس چرا پخش نشده هنوز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  10. پژمان از صحنه:

    پس چرا پخش نشد؟؟؟؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.