زمزمه های لجبازی بازیکنان و حذف احتمالی نصر

۱۳خردادماه،

حاشیه های رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو؛

پیکارهای انتخابی داخل اردویی تیم ملی تکواندو صبح امروز دوشنبه ۱۳ خرداد در خانه تکواندو تهران برگزار شد که حاشیه هایی را نیز به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، پس از بازگشت از ۲ تورنمنت بین المللی اسپانیا و تونس، کادر فنی تیم ملی تکواندو با حذف نام ۶ بازیکن اعلام کرد، پیکار انتخابی دیگری برای معرفی ترکیب نهایی تیم ملی نخواهد داشت، اما مسابقات انتخابی داخل اردویی تیم ملی همراه با رقابت مهم سبک وزن های تکواندو  صبح امروز در خانه تکواندو تهران و با قضاوت چهار داور فدراسیون با هوگوهای الکترونیکی به صورت رسمی برگزار شد.

در این مسابقات هادی مستعان پنج بر سه از سد سید احسان نقیب زاده گذشت، سجاد مصطفوی ۶ بر صفر مغلوب محمد خمسه شد، مهدی خدابخشی چهار بر ۲ سجاد مردانی را برد، علیرضا نصر آزادانی ۶ بر سه مسعود محبی زواره را مغلوب کرد، امید عمیدی ۹ بر سه پیام قبادی را شکست داد و بازی سجاد مصطفوی با سید احسان نقیب زاده به تساوی چهار بر چهار رسید که مربیان اجازه کشیده شدن این مسابقه به راند طلایی را ندادند.

*لجبازی باقری

مراسم وزن کشی بازیکنان برای مسابقات انتخابی امروز، روز قبل انجام شد و مربیان به بازیکنان اوزان اول و دوم اعلام کرده بودند که باید در وزن ۵۷ کیلوگرم باشند اما با ارفاق وزن قرار شد سه تکواندو کار این اوزان در وزن ۵۸ کیلوگرم باشند، اما با انجام وزن کشی میثم باقری با وزن ۶۱/۵ کیلوگرم سر وزن نرسید و از اردوی تیم ملی حذف شد.

این اقدام باقری که گفته می شد وی برای وزن اول فیکس شده است به نوعی سرباز زدن او از انجام مسابقه انتخابی و لجبازی با مربیان بوده است.

*مصدومانی که ماندنی شدند

بهنام اسبقی در وزن چهارم نیز که پیش از این از علیرضا نصر آزادانی به عنوان بازیکن فیکس این وزن نام برده می شد، به سبب مصدومیت جزئی مسابقه نداد اما بعد از آنکه زمزمه های حذف وی از اردوها شنیده شد با تغییر نظر کادر فنی تیم ملی وی در اردوها باقی ماند تا در صورت انتخاب نشدن نصر وی جایگزین او در وزن چهارم شود.

امید عمیدی هم که احتمال حذف وی در وزن ششم بیش از سایر بازیکنان بود با شکست قبادی و حذف وی در تمرینات باقی ماند. پیش از این قرار بود عمیدی به سبب مصدومیت مسابقه ندهد.

*نصر مسابقات جهانی را از دست می دهد؟

بعد از شکست ۶ بر سه مسعود حجی زواره مقابل علیرضا نصر آزادانی، زمزمه هایی دوباره مبنی بر اینکه نصر دوست دارد در وزن پنجم مسابقه دهد، شنیده می گردد، این در حالی است که پیش از این نصر در وزن چهارم و حجی زواره در وزن پنجم فیکس تیم ملی شده بودند. حجی زواره هم بعد از این بازی به حالت قهر از مربیان تیم ملی خواست مسابقه ای برای وی نگذارند.

*غیبت ساعی و رحیمی

با گذشت چند مسابقه انتخابی، غلامحسن ذوالقدری دبیر فدراسیون تکواندو به سالن مسابقات آمد، اما خبری از هادی ساعی مدیر فنی تیم های ملی و اصغر رحیمی ناظر کمیته ملی المپیک نبود.

این در حالی است که با حضور رحیمی و ساعی قرار است با تشکیل کمیته فنی ترکیب نهایی تیم ملی مشخص شود.

*تیم ملی ناشنوایان و پاراتکواندو مهمان خانه تکواندو

اعضای تیم ملی پاراتکواندو که در مرکز جهانی تهران اردو زده اند رقابت های انتخابی تیم ملی را از نزدیک تماشا کردند.
با هماهنگی مربیان، تیم های ملی تکواندو ناشنوایان و تیم ملی بزرگسالان بعد از مسابقات انتخابی تمرین مشترکی انجام دادند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.