زمینه‌های توزیع و فروش کتاب‌های ناشران ایرانی در کشورهای دیگر

در شصت‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت بررسی شد؛

زمینه‌های توزیع و فروش کتاب‌های ناشران ایرانی در کشورهای دیگر در شصت‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت بررسی شد.

به گزارشممتازنیوز، مهندس بهزاد رادمنش، مدیرعامل شرکت کتاب‌گستر وابسته به انتشارات علمی و فرهنگی با اعلام این مطلب افزود: حضور در شصت‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت، فرصت مناسبی بود تا ضمن بررسی راه‌های غلبه بر چالش‌های فعلی و آشنایی با روش‌های نوین سیستم توزیع کتاب در حوزه بین‌الملل، زمینه‌های توزیع و فروش کتاب در کشورهای دیگر را مورد مطالعه قرار دهیم.
وی با اشاره به اینکه در دیدار با مدیران عامل برخی از شرکت‌های توزیع، راه‌های آغاز یا توسعه همکاری برای توزیع کتاب‌های ترجمه شده انتشارات علمی و فرهنگی و سایر انتشاراتی‌هایی که مایل به همکاری با ما هستند بررسی شد، ادامه داد: برخی از موانعی که در این زمینه وجود دارد قابل حل است.
او هزینه‌های بالای حمل و نقل و حق‌ توزیع کتاب را از جمله این موانع دانست و گفت: بعد مسافت و مقررات داخلی کشورهای مختلف، در میزان این هزینه‌ها مؤثر است.
مدیرعامل شرکت کتاب‌گستر تأکید کرد: بخش دیگری از مذاکرات ما با موزعین ایرانی برای توزیع و فروش کتاب‌های مورد علاقه ایرانیان خارج از کشور بود.
رادمنش گفت: استقبال ایرانیان بازدیدکننده از غرفه انتشارات علمی و فرهنگی و درخواست تهیه کتاب‌هایی که در این غرفه عرضه شده بود فوق العاده بود.
این نمایشگاه عصر امروز بکار خود پایان می دهد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.