زنان برهنه در جام جهانی + عکس

WNszt زنان برهنه در جام جهانی+عکس

 

گروهی از زنان فمینیستی در اعتراض به گسترش فحشا همزمان با مسابقات جام جهانی کنار استادیوم دست به برهنه شدن کردند!
آنها معتقدند زنان فاحشه قبل از برگزاری مسابقات برای جذب مشتریانی که از کشورهای مختلف برای تماشای مسابقات فوتبال به کشورشان می آیند، برنامه ریزی دقیقی کرده اند و در نتیجه با این کار خود به افزایش فحشاء دامن می زنند.

جالب اینجا است که ساعاتی قبل از بازی فرانسه، یک فعال فمینیستی با اعتراض به هواداران فوتبال که به جای دیدن فوتبال مشغول همخوابگی با زنان فاحشه هستند اینگونه اعتراض کرد.

این فعال فمینیستی که لباس های خود را در آورده بود اعتقاد داشت که با این کار می تواند صدای خود را به جهانیان برساند و به آنها بگوید : «اینجا فاحشه خانه نیست»
به نظر میرسد که این مسئله از سالهای گذشته یک روندی را نه تنها در اروپا بلکه در تمام نقاط جهان داشته که طبیعتا باید جریان هدایت گری نیز در پشت آن می بوده است و زمان هایی از جمله برگزاری مسابقات ورزشی معتبر همانند جام جهانی فوتبال و یا مسابقات المپیک بهترین فرصت برای رشد این جریان در این کشور ها می باشد.

اخیرا نیز پلیس مسکو در محله‌های برگزاری جام جهانی سعی در جلوگیری رواج این مسئله در مسابقات شده است.
مهمترین موضوعی که در این میان به چشم می خورد سیاست های استعمار گونه غربی هاست که از سالها پیش گریبانگیر ملت ها بوده و تنها شکل و شمایل آن تغییر کرده و لی با همان رویکرد که از گذشته بوده اکنون هم همان رویکرد را در پیش گرفته است. هدایت این جریان با هدف کسب درآمد بسیار و سوق دادن مردم به سوی هوس رانی که در آینده نه چندان دور بتوانند قدرت را از مردم و دولت ها سلب و ملت را محدود و افکارشان را معطوف به خواسته های سطحی و زودگذر کنند که بدون شک با گسترش هوس رانی ها و روسپیگری ها قاعدتا فرصت برای شیوع بیماری ای چون ایدز فراهم خواهد شد و به شدت گسترش پیدا خواهد کرد.

اگر به دقت تاریخ را نگاه کنیم با کمی تامل به نوع اتخاذ سیاست های غرب به این نتیجه خواهیم رسید که علاوه بر اینکه سعی در رشد هوس رانی و شهوت رانی بین مردم را داشتند، در مواقع حساس که می توان به اعتراض های گسترده ای مبنی بر عدم رضایت مردم از اوضاع داخلی کشورشان اشاره کرد، سعی داشتند که با ایجاد سهولت در عضویت و مراجعه به مراکز فساد و غمار از فشار و اعتراض مردم بکاهند و تا حدودی نیز موفق بوده اند.

اگر به وضعیت سالهای اخیر آمریکا و کشور های عضو اتحادیه اروپا بنگریم افزایش اعتراض های مردم در این سالها با توجه به وجود بحران های اقتصادی و مالی در این کشور ها علی الخصوص اعتراض علیه نظام سرمایه داری که با نام جنبش وال استریت به روی کار آمد را خواهیم دید.

این کشور ها بر اساس سیاست های غلطی که از گذشته به صورت مستتر در قالب شان جریان داشته، برای مقابله با این معضل تنها راهی که پیش پای خود دیدند، همان ایجاد سهولت در رسیدن مردم به خواسته های شهوانی و هوس رانی های شان با ایجاد هر چه بیشتر روسپی خانه ها و کازینو ها و مراکز غمار که جز اعمال یک مسکن مخرب برای رفع مشکلات چیز دیگری نیست باشد. چرا که تنها بحث ساکت شدن و خوابیدن اعتراضات مردم دیگر در کار نیست و علاوه بر آن فرصتی برای گسترش ایدز در این کشور ها به نفع هیچ یک از جوامع بشری نیست خواهد بود.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. LMNOP:

    که اینطور

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.