زندگی “جولیان آسانژ” بنیانگذار پایگاه اینترنتی “ویکی لیکس” فیلم می شود

۲۱ آبان ،

زندگی “جولیان آسانژ” بنیانگذار پایگاه اینترنتی “ویکی لیکس” به تصویر کشیده می گردد.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود نیوز، زندگی “جولیان آسانژ” بنیانگذار پایگاه اینترنتی “ویکی لیکس” به تصویر کشیده می گردد.
اولین بار که ویکی‌لیکس در دسامبر سال ۲۰۰۶ در اینترنت قرار گرفت، سبب برانگیختن دیدگاه‌هایی متفاوت شد. بعضی ضمن تمجید از عملکرد این پایگاه از آن به عنوان پدیده‌ای در عرصه روزنامه‌نگاری تحقیقاتی یاد کردند، این در حالی است که گروهی دیگر عملکرد این پایگاه را خطری در زمینه روزنامه‌نگاری دانستند.
ویکی‌لیکس سازمانی متشکل از گروه‌هایی با هدف واحد در سراسر جهان است که توسط جولین آسانژ، یکی از طرفداران آزادی اطلاعات که وقتی هکر بوده، بنیانگذاری شده‌است. او و همکارانش که اغلب وکیل می باشند برای حفظ هویت افشاکنندگان از راهنمایی کارشناسانی مانند “بن لوری” که از پیشگامان تعریف پروتکل امنیتی “اس‌اس‌ال”(لایه سوکت‌های امن) برای انتقال امن اطلاعات از طریق اینترنت است، بهره می‌برند.
حالا قرار است که زندگی “جولین آسانژ” موضوع یک فیلم باشد در این فیلم “بندیک کامبریچ” نقش “آسانژ” را ایفا خواهد کرد و “جیمز مکوی” نقش مرد دست راست او “دانیل دامشیت برگ” را ایفا خواهد کرد.
داستان این فیلم بر اساس کتاب “در ویکی لیکس: اوقات من در کنار جولیان آسانژ در خطرناکترین پایگاه اینترنتی دنیا” نوشته  “دانیل دامشیت برگ” پی ریزی شده است.
“استیو کالین”، “برد دوراس” و “مایکل ساگر” تهیه کنندگی این فیلم را برعهده خواهند داشت و فیلمبرداری این فیلم سال آینده آغاز خواهد شد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.