زندگی خصوصی آقا و خانم میم روی پرده می‌رود

۰۸م آذر ،

اکران فیلم زندگی خصوصی آقا و خانم میم به کارگردانی سید روح‌اله حجازی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی از هشتم آذرماه در سینماهای منتخب تهران آغاز می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین سینماهای قدس، اریکه ایرانیان، پارس، جوان، پردیس ملت، پردیس تماشا، پردیس زندگی، پردیس راگا، پردیس کیان، موزه سینما، مرکزی، ماندانا، شکوفه، ایران و فلسطین سینماهایی می باشند که قرار است پذیرای دومین فیلم حجازی باشند.

مهتاب کرامتی و حمید فرخ نژاد در نقش زن و شوهری به نام محسن و آوا نقش های اصلی “زندگی خصوصی آقا و خانم میم” را بازی می کند اما بدون شک یکی از جذاب ترین نکات فیلم حضور ابراهیم حاتمی کیا به عنوان بازیگر در این فیلم است.

حاتمی کیا کارگردان مطرح سینمای ایران که تا به حال در دو فیلم خودش حضورهای بسیار کوتاهی را جلوی دوربین تجربه کرده است این بار در مقام یک بازیگر به عنوان بازیگر نقش مکمل ظاهر شده که به نقل از اهالی فن بازی او بسیار غافلگیر کننده است.

این فیلم که در جشنواره فیلم فجر با سر و صدا و جنجال توانست فقط یک سانس برای منتقدان به نمایش درآید توانست نظر منتقدان را تا حدود بسیاری به خود جلب کند. علی طالب آبادی نویسنده فیلم نامه و هومن بهمنش هم فیلم بردار این فیلم سینمایی است.

“زندگی خصوصی آقا و خانم میم” داستان زندگی محسن است آدم بلند پروازی است که به‌واسطه شرایط کاری تازه تصمیم به تغییر در رفتار و سبک زندگی خودش و همسرش آوا می‌گیرد. این تغییرات به ظاهر مدرن زندگی آن ها را با چالش‌هایی جدی مواجه می‌کند.

پایان پیام/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.