زن باردار شد شکم شوهر بالا آمد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از لیستوار دوژور، مایک داودل از هنگامی که آماندا همسرش به او اطلاع داد که باردار شده است، مشکلاتش آغاز شد. او عینا دچار عوارضی شد که یک زن باردار متحمل می شود.
از ماه سوم بارداری آماندا شکم مایک هم بالا آمد و او متوجه شد که شکمش عینا شبیه شکم همسرش شده است.
مایک می گوید: احساس خستگی مفرط  از همه بدتر است. اما سردردها، سوزش معده ، احساس ویار و بالا آمدن شکم هم خوشآیند نیستند. من واقعا برای زن ها که همه ناراحتی ها را هنگام بارداری متحمل می شوند، احترام قائلم. با این حال، خدا را شکر می کنم که در نهایت آماندا باید زایمان کند نه من.
آماندا که اکنون در هفته سی و سوم بارداری اش است در مورد وضعیت همسرش به شوخی می گوید: مردم بیش از آنکه به شکم من نگاه کنند به شکم مایک توجه می کنند. مشاهده یک مرد باردار به مراتب جالب تر از یک زن باردار است.
در مورد علت این پدیده که دلایل بروز آن هنوز برای پزشکان مبهم است ، نظرات مختلفی وجود دارد. برخی از پزشکان دلیل بروز آن را فقط روانی می دانند. برخی دیگر عقیده دارند که دلیل آن ناشی از سطح بالای هورمون های زنانه در بدن پدر آینده است. در اغلب موارد با تولد بچه تمام این عوارض در پدر از بین می روند.
در نهایت عده ای نیز می گویند چون پدر می خواهد به همسر باردارش در طول ۹ ماه بارداری نزدیکتر باشد این عوارض ناخودآگاه در او بروز می کنند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.