زن ۷۲ ساله در آتش انتقال سوخت

فروردین ۱۴۰۳

به گزارش پلیس نیویورک بر اثر آتش سوزی یک آپارتمان کوچک در شمال نیویورک زن ۷۲ ساله در شعله های آتش سوخت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از نیویورک تایمز، در پی انتقام جویی همسر سابق خانم ” کارل اسنیون” به سبب جدا شدن پس از ۱۳ سال زندگی مشترک وی را طعمه حریق کرد.

به گزارش این خبرگزاری زمانی که تنها چند ماه از جدا شدن این زوج قبل بود ” رابرت آلن وود کارت” همسر ۷۳ ساله سابق خانم کارل با ترتیب دادن یک آتش سوزی در آپارتمان شخصی کارل وی  را سوزاند این زوج صاحب فرزند نبودند و هنگام آتش سوزی کارل در منزل شخصی اش در حالی که در خواب بود گرفتار شعله های آتش شد.

به گفته پلیس نیویورک این قتل سی امین مورد در زمینه مرگ بر اثر آتش سوزی در منازل مسکونی از اول سال جاری تا کنون اتفاق افتاده است.

پلیس در یک کنفرانس خبری اعلام کرد: هنوز جزئیات بیشتری در مورد چگونگی اتفاق این اتفاق، انگیزه اصلی قاتل تا پایان تحقیقات اعلام نخواهد کرد.

همچنین بر اثر آتش سوزی ۲ تن از همسایگان کارل به قصد نجات وی از شعله های آتش مجروح شدند و مامورین آتش نشانی در حال بررسی سبب این آتش سوزی می باشند پلیس در حالی رابرت آلن را دستگیر کرد که در پشت ماشین های پارک شده مقابل آپارتمان کارل نظاره گر آتش سوزی بود و بعد از حضور پلیس به قصد فراز توسط نیروهای پلیس دستگیر شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.