زیرساخت: VoIP ارزان می‌شود

شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد:تعرفه انتقال ارتباطات صادره VoI P (انتقال صوت بر روی اینترنت) از طریق این شرکت به صورت پلکانی محاسبه شده تا قیمت تمام شده برای یک دقیقه ارتباط تلفن اینترنتی کاهش یابد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت ˈوحید سلمانˈ مدیر کل دفتر بررسی های اقتصادی این شرکت روز یکشنبه گفت :شرکت ارتباطات زیرساخت بنا به درخواست شرکت های فعال در عرصه ارتباطات صادره تلفن اینترنتی ، این تغییرات را پس از اخذ مجوز از مراجع مربوطه انجام خواهد داد .
وی با بیان اینکه ، دریافت تعرفه در شش سطح ترافیک تعریف شده است ، افزود: در هر سطح ،ترافیک به میزان دو برابر افزایش وتعرفه زیرساخت برابر ۱۵ درصد کاهش می یابد.
سلمان در ادامه تصریح کرد:مازاد ترافیک هر سطح با سطح بعدی سنجیده می شود ،به عنوان نمونه اگر یک شرکت ۷۰۰ هزار دقیقه در ماه ترافیک صادره اینترنتی داشته باشد، ۳۰۰ هزار دقیقه در ماه را با دقیقه ای ۱۰۰ ریال ، مازاد ۳۰۰ هزار الی ۶۰۰ هزار دقیقه را با دقیقه ای ۸۰ ریال و مازاد ۶۰۰ هزار الی ۷۰۰ هزار دقیقه ، هردقیقه ۶۴ ریال محاسبه می شود.
مدیر کل دفتر بررسی های اقتصادی شرکت ارتباطات زیرساخت افزود:موضوع دیگری که برای حمایت از منافع فعالان عرصه ترافیک صادرهVoIP بین الملل در این مصوبه جدید مورد توجه قرار گرفته است ، حذف سقف هفتاد درصدی تعرفه های تلفن اینترنتی در مقایسه با قیمت مکالمات از طریق دو صفر است است به نحوی که از این تاریخ به بعد، تعرفه دریافتی از مشترکین برای هر دقیقه ارتباط صادره بین الملل این شرکت ها می تواند بر اساس تعرفه های جدید مکالمات از طریق دو صفر شبکه زیرساخت محاسبه و دریافت شود.
وی در ادامه توضیح داد :شرکت هایی که به این میزان ترافیک ندارند برای بهرمندی از این تخفیف ها می توانندبا یکدیگر کنسرسیوم تشکیل دهندتا از تخفیف های سطوح مختلف ترافیک بهرمند شوند.


iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.