زینی‌زاده: از ابراهیم‌زاده یک جام می‌خواهیم

۳۰اردیبهشت،

  حمید زینی‌زاده در مورد سپردن هدایت تیم تراکتورسازی به منصور ابراهیم‌زاده گفت: توافقات اولیه را انجام دادیم و قرار است فردا به تهران سفر کنیم تا قرارداد نهایی را ببندیم.

به گزارش فارس، وی در مورد اهداف تراکتورسازی و خواسته‌ مسئولان این تیم از ابراهیم‌زاده اظهار داشت:‌ هدایت تیم را در اختیار ابراهیم‌زاده قرار دادیم و خواسته ما ارائه یک عملکرد فنی مناسب و کسب جام است. صحبت‌های کلی را در روزهای اخیر انجام خواهیم داد و در مورد جزئیات و مسائل نهایی فردا صحبت خواهیم کرد.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اینکه آیا دستیاران ابراهیم‌زاده مشخص شدند، عنوان کرد: در مورد یکسری مسائل کلی صحبت کردیم و جزئیات هنوز مشخص نشده است اما طبق توافقات دستیار اول را ابراهیم‌زاده معرفی می‌کند و در مورد مربی بدنساز و دروازه‌بانان باشگاه می‌تواند پیشنهاد دهد.

زینی‌زاده در مورد وضعیت سرپرست این تیم عنوان کرد: فعلا آذرنیا به عنوان سرپرست حضور دارد تا این مسئله به صورت قطعی مشخص شود.

وی در مورد لیست خرید و مازاد تراکتورسازی عنوان کرد: هنوز از سوی ابراهیم‌زاده لیستی به ما ارائه نشده و در مورد این مسائل در جلسه فردا صحبت وگفت‌وگو خواهیم کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.