زیان اقتصادی “پاکستان” از تحصن مخالفان؛ مردم از بلاتکلیفی خسته شده‌اند

وزیر صنعت و منسوجات پاکستان گفت: تظاهرات‌های ضد دولتی طی ۲ ماه اخیر اقتصاد کشور را به تباهی کشانده است.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز ،”عباس‌خان‌آفریدی” وزیر صنعت و منسوجات پاکستان  اظهار داشت: تحصن و تظاهرات مخالفان دولت اقتصاد کشور را به تباهی کشانده و جبران این خسارت به راحتی امکان‌پذیر نخواهد بود.
 
وی افزود: عمران خان رهبر حزب تحریک انصاف و طاهر القادری رهبر حزب تحریک عوامی اذهان مردم را تسخیر و آنان را درگیر سیاست‌های خود کردند اما هنوز تکلیفشان با خودشان هم مشخص نشده است.
 
آفریدی خاطر نشان کرد: رهبران مخالف مدام نظر خود را تغییر می‌دهند و به حرفی که می‌زنند پایبند نیستند
 
وزیر صنعت و منسوجات گفت: رهبران مخالف که خودشان دچار تزلزل هستند و نمی‌توانند تصمیم قطعی بگیرند مردم را نیز دچار سردرگمی کرده‌اند.
 
وی افزود: با لغو سفر رئیس جمهور چین و مقامات سایر کشورها به پاکستان خسارت‌جبران ناپذیری به کشور وارد شده و ما در نظر کشورهای دوست، بدنام شده‌ و در سطح بین‌المللی اعتبار خود را از دست داده‌ایم.
 
آفریدی بیان کرد: با سفر رئیس جمهور چین به پاکستان قرار بود معاهده‌های زیادی در زمینه صنعت نساجی به امضا برسد که سود سرشاری را برای شکوفایی اقتصاد پاکستان به دنبال داشت.
 
وزیر صنعت و منسوجات عنوان کرد: سفر مقامات چین و آمریکا به پاکستان از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی می‌شود و نمی‌توان به راحتی دوباره این سفرها را احیا کرد.
 
به گفته عباس خان‌آفریدی، تمام مردم کشور به خاطر بحران سیاسی به وجود آمده نگران هستند و معلوم نیست تا چه زمانی از این نگرانی فکری رها می‌شوند.
 
وی افزود: تعداد زیادی از جوانان به خاطر محفل جشن شبانه به اسلام‌آباد می‌آیند زیرا می‌توانند از نزدیک و به طور رایگان شاهد اجرای برنامه خواننده‌های مشهور باشند و این موضوع ارتباطی به تحصن حزب تحریک انصاف ندارد.
 
آفریدی اظهار داشت: چند هزار نفر نمی‌توانند نمایندگان میلیون‌ها نفر از مردم را برکنار کنند و دولت مدت قانونی خود را به پایان می‌رساند.
 
وزیر صنعت و نسوجات عنوان کرد: امکان کودتا در کشور وجود ندارد نظام دموکراسی مستحکم است و تمام احزاب سیاسی در پارلمان با یکدیگر متحد هستند.
 
وی افزود: خود عمران‌خان از نظر ذهنی تحت فشار است ولی نتوانسته به نتایجی که انتظار داشت برسد. /انتهای پیام


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.