زیباترین زن دنیا در سازمان ملل ! + تصاویر

 زیباترین زن دنیا در سازمان ملل ! + تصاویر-www.jazzaab.ir

آشواریا رای ستاره زیبا روی سینمای هند و کریستین تورلینگسون مدل مشهور امریکایی با حضور در نشست مربوط به زنان و کودکان در سازمان ملل خبر ساز شدند. آشواریا مثل همیشه با لباس سنتی زیبایش معصومیت همیشگی اش را حفظ کرده بود و علیرغم سادگی بسیار زیبا و جذاب به نظر میرسید.این مجلس ضیافت شامی بود که با نام  همه زنان ، همه کودکان برگزار شد و اکثر شرکت کنندگان در آن زنان در  عرصه های مختلف فرهنگی و هنری و سیاسی بودند.

 عکس های زیباترین زن دنیا-www.jazzaab.ir

 عکس های زیباترین زن دنیا-www.jazzaab.ir

 عکس های زیباترین زن دنیا-www.jazzaab.ir

../upload/4/0.017709001348852415_jazzaab_ir.jpg

این نشست با هدف سرعت بخشیدن به پیشرفت مسائل کلیدی مثل برنامه ریزی برای خانواده ، بقای کودک و دسترسی همگانی به کالاهای اساسی برگزار شد و به همین دلیل هم اکثر میهمانان این نشست را زنان تشکیل دادند.گفتنی است آشواریا رای که خود مادر یک کودک است به عنوان سفیر آژانس ایدز سازمان ملل فعالیت میکند . بنابر اظهارات این بانوی سینمایی ماموریت جدید او توسعه آگاهی همگانی در ارتباط با مسائل بهداشتی به خصوص مسائلی که به زنان و کودکان مربوط است میشود و قرار است به زودی در ۲۱ کشور جهان به اجرا درآید.


جذاب سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. ف:

    متاسفم برا امثال این زنکه وبقیه زنای این چنین که دنیارو به گند کشوندن وهزاران مردو از زنش سیرکردن و هزاران پسرو به راه های خلاف کشوندن.ازبس که با هزارجور شکل ظاهرشدن.مخصوصا این هندی ها که بت پرستم هستن.واقعا متاسفم براشون.امیدوارم زنای مانند اینا اون دنیا چهره هایی شبیه حیوان داشته باشن.تواین دنیای زودگذر خوش باشین یه انتقاد دارم چرا همه سایتای ما شده عکس زنای بازیگر وخوانندع و…؟سعی.کنین بیشتر مطالبی بزارین که مفیدباشه

  2. مهران احمدی:

    سلام من از قیافه آیشواریا خوشم میاد چون عالیه هیچ عملی هم نداره من شخصیتش هم دوست دارم سنگین و عالی است هنرپیشه باید بهدستور کارگردان با سایر بازیگران بازی کند.

  3. مائده:

    ببخشید غلطاش زیاد بود کسی که هر دفعه تو بغل یه مرده حالم به هم می خوره از کسایی که باطل رو با حق می پوشونن

    • رویا:

      تو خوبی
      هنوز نمیدونی بازیگر باید تو هر نقشی بره

  4. مائده:

    تا معصومیت از مرا چی باشه زنانی که به خاطر بازی تو فیلم های مختلف هر دفعه تو یه مرده و می رقصه معصومه یا …..لطفا اسم معصومیت رو خراب نکنید

  5. n:

    اشغال . هرزه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.