زیبایی این دختر باعث شد از مدرسه محروم شود (+تصاویر)

زیبایی این دختر باعث شد از مدرسه محروم شود

دختر زیبای پاکستانی

یک دختر ۱۹ ساله پاکستانی مقیم ایتالیا به جرم زیبایی ازرفتن به مدرسه از سوی والدین خود بازماند. به گزارش ممتاز یک خانواده پاکستانی مقیم ایتالیا دخترخود را به دلیل زیبا بودنش ازرفتن به مدرسه بازداشتند. اما با وساطت کنسولگری پاکستان، اتحادیه های صنفی و پلیس این دختر ۱۹ به مدرسه بازگشت.

دختر زیبای پاکستانی

در همین راستا، رسانه های ایتالیا اعلام کردند که این دختر پاکستانی بسیارزیباست و والدین وی به دلیل ترس از اینکه زیبایی وی ممکن است نظر جوانان ایتالیایی را جلب کند،مانع ادامه تحصیل وی در مقطع دبیرستان شدند. والدین وی قصد دارند دختر آنها با یک جوان پاکستانی ازدواج کند به همین دلیل دوست ندارند نظر هیچ جوان ایتالیایی نسبت به وی جلب شود.

دختر زیبای پاکستانی

ولی پلیس و اتحادیه های صنفی پس از گفتگوبا خانواده وی برای راضی کردن آنها نسبت به این مساله، این دختر پاکستانی پس ازمدتها غیبت به دبیرستان خود بازگشت. گفتنی است که والدین وی به شرط اینکه وی به هنگام رفتن به مدرسه پوشش کامل داشته باشد، راضی به رفتن وی به مدرسه شدند.

دختر زیبای پاکستانی

دختر زیبای پاکستانی

دختر زیبای پاکستانی

دختر زیبای پاکستانی

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. محسن خدابخش:

    خخخخ بابااین ک خوشگل نیس لابد خوشگل ندیدین

  2. مدیسا:

    یعنی پدر مادر دراین حدددد…نوبروالله.فک کنم قبل ازهرچیزی بایدبدونیم ایناهمه هنر خالقمونه که درچهره این به ظاهرخوشگل خانوم نمایان شده.درضمن قابل توجه که بدونیم انسان موجودیست با اگاهی،شعوروقدرت انتخاب واختیار حالااین خانوم ووالدینش این نعمت الهی راازاون اونم به خاطر لطف خالقش دریغ میکنن لابد دخترشونو با یه موجد چارپا اشتباه گرفتن دیگه

  3. هلنا:

    اینکه زشته !!!!!

  4. سپهر:

    خدا برای پدر و مادرش حفظش کنه طفلک چقدم مظلومه .

  5. ملیکا:

    این خیلی خوبه که یه دخترزیبا برای برای جلوگیری از جلب نظر دیگران حجابش رو میکنه.احسنت به این پدر و مادر

  6. زهره.ز:

    یعنی خااااک تو سر احمقتون کنن . خب بذارین دختر با هرکی که دلش میخواد ازدواج کنه شاید عاشق یه استرالیایی بشه . دختره دیگه چقد بی عرضه یعنی اختیار مدرسه رفتن و لباساتم دست خودت نیست

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.