زیرساخت در اجلاس جهانی توسعه مخابرات ITU حضور می یابد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت ارتباطات زیرساخت در اجلاس جهانی توسعه مخابرات ITU حضور می یابد مدیرکل دفتر طرح های جامع و تدوین استانداردها، از حضور شرکت ارتباطات زیرساخت برای شرکت در اجلاس جهانی توسعه مخابرات خبردادو افزود:ساماندهی گروههای مطالعاتی برای شرکت در اجلاس جهانی توسعه مخابرات (ITU-D ) درحال انجام است.
 
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی و امور بین الملل  شرکت ارتباطات زیرساخت، مهندس غفار تبریزی  گفت:از۱۵۰ نفرعضو گروه های مطالعاتی تاکنون ۱۰ نفر از شرکت ارتباطات زیرساخت، در  زمینه پیشنهادات تازهی که قرار  است در اجلاس جهانی توسعه مخابرات ITU-D سال ۲۰۲۲   مطرح شود؛ فعالیت می کنند. و طبق برنامه ریزی مربوطه  ابتدا این پیشنهادات در اجلاس های مقدماتی APT مطرح می گردد و سپس به صورت پیشنهاد مشترک کشورهای آسیا  اقیانوسیه به اجلاس اصلی ارسال می گردد
 
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۸ پیشنهاد از طرف گروههای مطالعاتی رای شرکت در اجلاس آماده شده افزود:در این گروه مطالعاتی سازماندهی روسا و اعضای فعال برای مطالعه اسناد  و مصوبات مربوط به اجلاس جهانی توسعه مخابرات ITU-D انجام می گردد.
 
مدیرکل دفتر طرح های جامع و تدوین استانداردها به رایزنی برای همکاری های منطقه ای و بین المللی  اشاره کرد وگفت:تلاش برای انتخاب مسئولان گروه مطالعاتی بخشِITU -D که منطبق بانظرات کشور ماباشدو همجنین تصویب قطعنامه هایی که منافع کشورایران رادربرداشنته باشد؛ از دستاوردهای شرکت در اجلاس جهانی توسعه مخابرات ITU-Dخواهدبود.
 
غفار تبریزی اظهارکرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (در قالب  3گروه کاری و با برنامه ریزی منسجم)، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی،سازمان فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت،برای شرکت در این اجلاس  فعالیت می کند.
 
وی با اشاره به اینکه در این اجلاس قطع نامه هاو پروژه های منطقه ای  چهار سال بعدی  مشخص می گردد؛ادامه داد: هدف از شرکت در اجلاس جهانی توسعه مخابرات ITU-D ارائه پیشنهادهایی است که منافع  کشور را درپی داشته باشد که برا ی تداوم این امر، در تلاش هستیم درهیئت ریئسه گرههای مطالعاتی این بخش عضو شویم.
 
 غفار تبریزی درپایان تصریح کرد:اتحادیه جهانی مخابرات به طور رسمی و بین المللی، ۴ اجلاس مهم  داردکه یکی از مهم ترین اجلاس اجلاس جهانی توسعه مخابرات ITU-D به ویژه برای کشورهای درحال توسعه است که دوره آتی آن درسال ۲۰۲۲ درکشور مصر  برگزار می گردد مطابق بررسی های انجام شده کشورها در حال توسعه و مجامع بین المللی برنامه ریزی گسترده ای  برای حضور فعال و ارائه نظرات و برنامه های توسعه ای در حوزهای مختلف دارند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.