سابه یا:افتخاربزرگی است که مربی مسی هستم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

  آلخاندرو سابه یا، سرمربی تیم ملی آرژانتین در صحبت هایی iبه این نکته اشاره نموده که این افتخار بزرگی است که می تواند در تیم ملی آرژانتین، مسی را هدایت کند.

 مسی ۲۵ ساله روز دوشنبه توانست کفش طلای سال ۲۰۱۲ اروپا را مال خود کند. او در فصل قبل موفق شد تا در رقابت های لالیگا ۵۰ گل بزند و نزدیک ترین رقیب او، کریستیانو رونالدو ۴۶ گل زده بود.

 به گزارش تفسیری گل، بعد از اهدای این جایزه iبه مسی، آلخاندرو سابه یا، سرمربی تیم ملی آرژانتین iبه تمجید از مسی پرداخت و او را یک بازیکن بی نظیر خواند. سابه یا در صحبت هایی گفت:« مسی توانایی هایش برای حضور در تیم ملی آرژانتین را خیلی سریع بروز داد؛ در حالی که خیلی کم سن و سال بود و راهش را در تیم ملی باز نمود. با حمایت تیم باشگاهی اش (بارسلونا) و خانواده اش، او رشد و پیشرفت نمود. این افتخار بزرگی است که سرمربی تیم ملی آرژانتین هستم و iبهترین بازیکن دنیا را دراختیار دارم. حس نهفته داخل اوست که iبه ما کمک می کند تا موفقیت های بیشتری کسب کنیم.»

  سابه یا iبه علاوه در تمجید از مسی او را بزرگترین بازیکن دنیای فوتبال خواند ودر واکنش iبه مقایسه او با پله و دیگو مارادونا هم صحبت نمود و گفت:«برایم غیرمنطقی است که بخواهم او را با پله و مارادونا مقایسه کنم.این سه نفر در سه دوره مختلف فوتبال بازی می نمودند. شاید مسی iبهترین بازیکن تاریخ باشد ولی من چنین حرفی را برزبان نمی آورم. چون این یک ادعای بزرگ است.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.