ساخت خانه‌های ویژه در کیان‌شهر منوط به تصمیم آخوندی

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران نهایی شدن ساخت واحدهای مسکن ویژه در منطقه کیان‌شهر را منوط به تصمیم وزیر تازه راه و شهرسازی اعلام کرد.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) فریبرز واحدی درگفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به مطرح شدن ساخت واحدهای مسکن ویژه در منطقه کیان‌شهر اظهار کرد: طی جلسه‌ای در هفته جاری و در صورت موافقت وزیر تازه راه و شهرسازی، آخرین وضعیت این طرح نهایی و مشخص می‌شود.

پیش‌تر واحدی پایگاه اینترنتی دوم مسکن ویژه تهران را منطقه کیان‌شهر اعلام کرده و گفته بود در صورت نبود مشکل در زمینه زمین و ساخت‌وساز، این منطقه پایگاه اینترنتی دوم مسکن ویژه تهران خواهد بود.

به گفته مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران امکان بارگذاری هزار واحد مسکونی در این منطقه وجود دارد و دستور ساخت واحدهای پنج طبقه روی پیلوت در این پایگاه اینترنتی داده شده اما برای تعداد و شرایط ثبت‌نام تصمیم‌گیری نهایی نشده است.

 حدود یک ماه پیش ساخت مسن ویژه در منطقه کیان‌شهر مطرح شده است. زمین‌های این پایگاه اینترنتی در انتهای بزرگراه امام علی(ع) در تقاطع آزادگان و در کنار شهرک شهید بروجردی قرار دارد و نقشه‌های در زمان وزرات علی نیکزاد در حال تهیه بود که با تغییر دولت و مدیریت وزارت راه و شهرسازی تصمیم‌گیری در این زمینه منوط به نظر وزیر تازه است.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.