ساخت مسکن ویژه در جنوب غرب پایتخت

۲۹خردادماه،

به گزارش نوساز به نقل از تسنیم، فریبرز واحدی افزود: واحدهای مسکن ویژه تهرانسر از اوایل ماه آینده به تدریج تکمیل می‌شود و پس از آن که آب، برق و گاز آنها تامین شود واحدهای مسکونی به ترتیب بلوک‌های تکمیل شده به متقاضایان تحویل می‌شود.

وی با بیان این‌که ۵ پیمانکار فعال در این پایگاه اینترنتی شیفت‌های کاری خود را اضافه کرده‌اند، تصریح کرد: در مجموع ۲۵۶۰ واحد در پایگاه اینترنتی مسکن ویژه تهرانسر ساخته می‌شود که خوشبختانه روند ساخت‌و ساز طبق برنامه زمانبندی شده در حال انجام است.

وی با بیان این‌که ظرفیت مسکن ویژه تهرانسر تکمیل شده و ثبت‌نام تازهی برای این پایگاه اینترنتی نداریم، خاطرنشان کرد: یک سری مشکلات برای پایگاه اینترنتی منطقه ۲۲ در خصوص زمین به وجود آمد که در حال رفع موانع ثبت زمین هستیم که بلافاصله پس از این کار عملیات ساخت واحدهای مسکن ویژه آتی‌شهر نیز آغاز خواهد شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان تهران با بیان این‌که در فاز اول این پایگاه اینترنتی ۲۰۰۰ واحد مسکونی ساخته می‌شود، یادآور شد: ساخت مسکن در فاز دوم نیز به استقبال مردم بستگی دارد، اما با این حال برای احداث ۲۰۰۰ واحد نیز در این فاز برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

واحدی تاکید کرد: هنوز شرایط ثبت‌نام در این منطقه هنوز نهایی نشده، اما به زودی شرایط تازه را اعلام خواهیم کرد.

وی با اعلام این خبر که مسکن ویژه در پایگاه اینترنتی‌های تازه از جمله پایگاه اینترنتیی در جنوب غربی تهران اجرا می‌شود به امضای تفاهمنامه آب و برق واحدهای مسکن ویژه تهرانسر بین وزارتخانه‌های راه و نیرو اشاره کرد و گفت: بر اساس این تفاهمنامه زیرساخت‌های برق این واحدها تقریبا تمام شده و بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ضمن آن‌که زیرساخت‌های آبرسانی و فاضلاب نیز از هفته آینده آغاز می‌شود.

واحدی ادامه داد: با توجه به طراحی صورت گرفته در خصوص گازرسانی به این واحدها، به محض اتمام شبکه آب و فاضلاب این واحدها عملیات گازرسانی آغاز خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با تاکید بر این‌که مشکلی برای تاسیسات زیربنایی مسکن ویژه تهرانسر نداریم، گفت: کار ساخت مسجد این پایگاه اینترنتی نیز از دوشنبه آغاز شده است.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.