ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکونی ارزان قیمت در اطراف حرم امام رضا (ع)

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران گفت: ۲۵۰۰ واحد مسکونی ارزان قیمت با متراژ ۵۰ متری در اطراف حرم رضوی در حال ساخت است که هفت پروژه مسکونی بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ساخت مسکن ارزان قیمت در پروژه نوسازی پیرامون بافت فرسوده حرم امام رضا (ع) گفت : ۲۵۰۰ واحد مسکونی ۵۰ متری در اطراف حرم رضوی در حال ساخت می باشد که ساخت هفت پروژه مسکونی بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

کیان پور با اشاره به اینکه مهمترین ظرفیت های ایجاد شده در طرح نوسازی پیرامون حرم مطهر نوسازی بافت فرسوده بوده است افزود: ارایه خدمات اقامتی ورفاهی مناسب به زائرین ومجاورین واحداث واحدهای مسکونی در طرح ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار از دیگر ظرفیتهای ایجاد شده در این طرح به شمار می رود.

معاون وزیر راه و شهر سازی با اشاره به اینکه دراین طرح عظیم بیش از ۶ هزار امکان اشتغال برای جوانان ایجاد شده است افزود: با توجه به اجرای ۳۶۰پروژه مختلف در این طرح بیش از ۶۰۰۰ نفر اشتغال در بخش های متعدد بصورت مستقیم وغیر مستقیم ایجاد شده است.

وی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود،با اجرای کامل این طرح بیش ازهزاران امکان اشتغال مستقیم وغیر مستقیم در بخش های خدماتی – رفاهی – اداری و … ایجاد شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی از مهمترین اقدامات انجام شده در طرح نوسازی پیرامون حرم مطهر رضوی به خرید بیش از ۵۰۰۰ پلاک از ۱۳۰۰۰ پلاک واقع در محدوده املاک بافت مرکزی شهر مشهد و بهره برداری و یا در حال اجرا بودن ۱۴۰ پروژه از جمع ۳۶۵ پروژه بهسازی و نوسازی تعریف شده، اشاره کرد.

به گفته وی تعریض خیابانهای منتهی به حرم مطهر نواب و شیرازی در حدود ۸۰ درصد، اجرای بلوار امیرالمومنین به طول ۹۰۰ متر حد فاصل خیابان نواب صفوی و خیابان طبرسی از دیگر اقدامات انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران خاطر نشان کرد: در حال حاضر سرانه فضای سبز ۱۳/۱ است که با اجرای ۱۷ پارک جدید درصدد هستیم آسایش و رفاه بیشتری برای زائران فراهم شود./ک


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. رضا:

    قیمت بیش فروش واحد ها را بکویید?

  2. fereshte:

    حداقل زیربنا وقیمت هرمتر آپارتمان چقدر تمام میشود؟

  3. قاسمعلی خانزاده:

    اگر یک واحد را به من بفروشید خوب است / .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.