سارقان داخل خودرو دستگیر شدند

۰۷اردیبهشت،

فرمانده انتظامی قوچان از انهدام باند سه نفره سارق داخل خودرو و کشف بیش از ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، علی حیرانی ظهر امروز با اشاره به انهدام باند سارقان داخل خودرو و اعتراف به ۱۲ فقره سرقت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در یکی از مناطق شهر قوچان موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات ویِژه پلیس، ماموران کلانتری ۱۱ با سارقی حرفه‌ای که قصد شکستن شیشه یک خودرو را داشت برخورد کرده و پس از اطمینان وی را دستگیر کردند.

حیرانی با بیان اینکه در بازجویی‌های به عمل آمده متهم به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کرد، یادآور شد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۲ فقره سرقت در داخل خودرو با همدستی یک سارق و مالخر اعتراف کرد.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری در دو عملیات مجزا همدستان متهم را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی قوچان خاطرنشان کرد: بی‌احتیاطی و غفلت مالباختگان زمینه‌ساز سرقت‌هایی از این دسته بشمار می‌رود و باید با به کارگیری روش‌های امنیتی از این گونه سرقت‌ها پیشگیری کرد.

حیرانی گفت: شهروندان باید هنگام ترک خودرو اقدامات احتیاطی و بازدارنده از جمله اجتناب از گذاشتن اشیا قیمتی، اسناد و مدارک مهم داخل خودرو، بالا بردن شیشه اتومبیل و بستن درب‌ها، توقف در پارکینگ‌های عمومی و دیگر نکات را جدی بگیرند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.