سارق اینترنتی به دام افتاد

۱۳م دیماه ،

رئیس پلیس فتا اصفهان گفت با تلاش کارآگاهان پلیس فتای استان اصفهان سارق اینترنتی که اقدام به سرقت هشت میلیون ریالی از حساب بانکی یکی از شهروندان کرده بود، دستگیر شد .

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران سرهنگ خسروی افزود : در پی شکایت یکی از کافی نت داران مبنی براینکه فردی ناشناس مبلغ هشت میلیون ریال از حساب وی برداشت کرده ،موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت .  
وی عنوان داشت :پس از بررسی و انجام اقدامات فنی و کارشناسی توسط کارشناسان این پلیس مشخص گردید تمامی مبالغ مسروقه صرف خرید اینترنتی کارت شارژ شده است که پس از بررسی های نهایی فردی ۲۷ ساله اهل و ساکن اصفهان شناسایی و دستگیر شد.  
سرهنگ خسروی اظهار داشت: متهم در تحقیقات انجام شده به بزه انتسابی اقرار و بیان داشت هنگام مراجعه به کافی نت شاکی در لحظه ای که وی اقدام به خرید اینترنتی می کرد رمز وی را ملاحظه و ربوده است .
رئیس پلیس فتای اصفهان در خاتمه با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد به شهروندان توصیه کرد:از افشاء رمز عبور بانکی خوددر نزد اشخاص غیر خود داری کنند و از رمز های عبور حداقل ۸ کاراکتری جهت حساب های بانکی  استفاده کنند.
وی همچنین یادآور شد از یادداشت رمز عبور بانکی بر روی کارت عابر بانک خوداری و هنگام وارد کردن رمز عبور از صفحه کلید مجازی استفاده کنید./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.