سارق فراری طلافروشی با ۳ کیلو طلای مسروقه دستگیر شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک عملیات تعقیب و گریز سارق فراری طلافروشی با طلاهای مسروقه و یک قبضه سلاح غیرمجاز دستگیر شد.

خبراقتصادی: به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حیدرعباس زاده گفت: در خردادماه سال جاری سارقین با سوراخ کردن سقف یک باب مغازه طلافروشی در شهر خورموج مقادیری طلا به سرقت بردند.

طلاهای مسروقه که به نقل از صاحب مغازه حدود ۴کیلو گرم بود از داخل ویترین به سرقت رفته بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه تحقیقات میدانی پلیس و کشف سرنخ هایی از سارق احتمالی پیگیری پلیس را وارد فاز عملیاتی خود کرد افزود: تحقیقات بیشتر پلیس سبب شناسایی خانمی با هویت معلوم شد که با یکی از سارقان در ارتباط بوده و با دستگیری این خانم ، سارق حرفه ای و سابقه دار منزل و مغازه شناسایی شد.

به گفته این مقام انتظامی، سارق حرفه ای در تور عملیاتی پلیس قرار گرفت و هنگامی که قصد داشت با زانتیا از شهر خارج شود با ایست پلیس مواجهه شد ولی اقدام به فرار کرد که در عملیات تعقیب و گریز پلیس دستگیر شد که در تحقیقات اولیه به سرقت ۳ کیلو و ۵۶ گرم طلا اعتراف کرد.

سارق طلاهای مسروقه را در پارکینگ منزل و زیر خاک مدفون کرده بود که در بازرسی از محل مورد نظر طلاهای مسروقه به همراه یک قبضه سلاح غیرمجاز کشف شد.

متهم از سارقان حرفه ای استان بوده که دارای ۲۴ فقره سرقت در شهرستان بوشهر می باشد.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ساعی:

    اگر گاوصندوق غیر قابل نفوذ، رمزگشایی، تخریب، دیلم زنی و حرکت دادن باشه، ضمن اینکه به محض اینکه سارقین شروع به نفوذ به داخل آن کردند به صاحب گاوصندوق اطلاع بده جوری که سارقین نتونن این اطلاع رسانی را مختل کنند، دیگه حتی اهمیت نخواهد داشت که دیوار مغازه را سوراخ کنند و بیان تو چون گاوصندوق غیر قابل نفوذه.

    توصیه میکنم کسانی که امول و اسناد با ارزشش را در گاوصندوق نگهداری میکنند فریب فروشندگان را نخورن که ادعا میکنن گاوصندوقشون یا قفلش ضد سرقت هستش.

    مطمن ترین روش اینه که از فروشنگان در مقابل ادعاشون ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت بخوان. اگر فروشنده ضمانت معتبر که به صراحت و بدون تقلب پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت را گواهی میکرد ارائه کرد ازش بخرید و اگر نداد بدونید که چه متقلبانه داشتند فریبتون میدادن.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.