ساروی ها از گروه هم محلی خود حمایت نکردند

۳۰م دیماه ،

تهیه کننده گروه کایر گفت:

با اینکه تور گروه موسیقی کایر از فردا، هشتم بهمن ماه در شهرستان قائم شهر آغاز می گردد و قرار است این گروه ۱۰ بهمن در ساری به صحنه رود اما ساروی ها هیچ حمایتی از گروه هم استانی خود نکرده اند.

به گزارش هنرآنلاین و به نقل از روابط عمومی گروه ،سام نوبخت،تهیه کننده و مدیر اجرایی گروه موسیقی کایر با اعلام این مطلب گفت:با توجه به اینکه گروههای مختلفی از تهران به استان می آیند و با استقبال مردم مواجه می شوند اما گویی همیشه مرغ همسایه غاز است و ساروی ها هیچ حمایتی از گروه هم محلی خود نکرده اند.

وی با ابراز گله مندی از اینکه اسپانسر محلی بهتر است گروههای محلی را در یابد،خاطرنشان کرد:ما برای گرفتن اسپانسر دراستان مازندران دهها نامه نگاری کردیم و حتی به یکی از آنها پاسخ داده نشد؛این در حالی است که همین شرکت ها و موسسه ها به راحتی اسپانسر گروههایی می شوند که از تهران می آیند و نیازمند حمایت نیستند.

این نوازنده تمبک گروه کایر در ادامه دربارهٔ برنامه موسیقی کایر گفت: گروه “کایر” یک گروه محلی است که قرار است، کنسرتش در سه بخش لری، مازندرانی و خراسانی برگزار شود و هنرمندانی از همان خطه‌ها از جمله حسن سمندری، حشمت رجب‌زاده و علیرضا اسلامی در این کنسرت‌ها حضور داشته باشند.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.