سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری پل ارتباطی بین نابینایان و مدیریت شهری – اخبار اجتماعی

مدیر سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: مدیریت شهری با هدف تسهیل گری تشکیلات و هم افزایی ظرفیت ها در بین تشکیلات و انجمن های نابینایان اقدام به برگزاری همایشی برای این قشر کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در مراسم جشن روز عصای سفید افزود: ۲۴ مهر روز جهانی عصای سفید است نابینایان به عنوان بخشی از اقشار جامعه مورد توجه مدیریت شهری هستند.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری نسبت به همه اقشار جامعه احساس مسئولیت می کند و در همین راستا توجه به نابینایان را بخصوص در روز جهانی عصای سفید در برنامه های خود گنجانده است.

زارع صفت با اشاره به اینکه سازمان رفاه و خدمات اجتماعی به عنوان متولی مسائل اجتماعی در شهرداری تهران است، گفت: امروز این جشن برای روشندلان کم بینا و نابینا در تالار ایران شمس با هدف تجمع این افراد برای گفتگو و ایجاد تشکیلات و انجمن های مختلف برگزار شده است.

وی گفت: سازمان رفاه و خدمات اجتماعی به عنوان پل ارتباطی بین نابینایان و مدیریت شهری عمل میکند و انتظاراتی را که این قشر از جامعه از شهرداری دارند را مدیریت شهری انعکاس می‌دهند.

وی همچنین در خصوص گستردگی آسیب های اجتماعی در بین نابینایان افزود: معضلات اجتماعی در میان نابینایان بسیار کم است و این قشر از سلامت رفتاری بالاتری برخوردار هستند./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.