سازمان هواپیمایی: تغییر مسیر هواپیمای ترکیش‌ایر ربطی به صدای آژیر نداشت

سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پرواز ۸۷۴ شرکت هواپیمایی ترکیش که قرار بود در ساعات ۱۲:۲۰ بامداد در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به زمین بنشیند، به دلیل شرایط نامساعد جوی تغییر مسیر داد و در فرودگاه باکو فرود آمد.

به گزارش ممتازنیوز، در این اطلاعیه آمده است: هواپیمای مذکور پس سوختگیری در فرودگاه باکو مجددا حدود ساعت ۴:۰۰ بامداد در فرودگاه امام خمینی فرود آمد و مسافران به سلامت از هواپیما پیاده شدند.

سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: تغییر مسیر این پرواز هیچ ارتباطی به صدای آژیر در برخی مناطق تهران نداشته و شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است، صحت ندارد.

پیش‌تر نیز رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به ایسنا گفته بود که خلبان هواپیمای ترکیش‌ایر پس از آنکه به دلیل بروز شرایط جوی نامناسب نتوانست در تهران فرود بیاید، بر اساس طرح پروازی خود و به صورت قانونی باکو را به عنوان فرودگاه کمکی انتخاب کرده بود.

بر اساس این گزارش، جمعه شب صدای آژیر در برخی مناطق غربی تهران شنیده و همزمان، خبرهایی از تغییر مسیر پرواز ۸۷۴ هواپیمایی ترکیش منتشر شد که در پی آن، موضوع سقوط یا احتمال سقوط این هواپیما مطرح شد، اما مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی، این مساله را شایعه دانست و آن را تکذیب کرد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.