ساز و کار بانک کشاورزی باید تغییر کند

۳۰م دیماه ،

بینا- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از بیگانه بودن بانک کشاورزی با مسائل حوزه کشاورزی، خواستار تغییر ساختار و تعریف ساز و کار تازه برای این بانک شد.
به گزارش بینا، محمد علیپور در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با طرح انتزاع وظایف کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ضرورت انجام کارشناسی لازم بر این طرح به خانه ملت گفت: من با کلیات این طرح مخالفت دارم زیرا همانگونه که در ادغام و تصمیم گیری در مورد وضعیت وزارتخانه ها کارشناسی نشد و ساختارها و تشکیلات وزارتخانه ها تدبیر و ساماندهی نشد، امروز انتزاع وظایف کشاورزی از وزارت صنعت نیز در همان راستا خواهد بود.
نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی افزود: در مورد بحث بانک کشاورزی باید تصمیم گیری شود زیرا در حال حاضر تنها تسهیلاتی که به امور اشتغال و بیکاری از طرف دولت پیش بینی شده و در بودجه آمده به حوزه کشاورزی اختصاص دارد و طرح های توجیهی در کارگروه های کشاورزی استان مورد بررسی قرار گرفته و به تصمیم نهایی می رسد.
وی با بیان اینکه طرح های مذکور به بانک ابلاغ می گردد، گفت: تمام طرح ها در اختیار بانک ها می باشند و بانک کشاورزی فقط تنها نام کشاورزی را یدک می کشد و با مسائل حوزه کشاورزان بیگانه می باشند و باید ساز و کار تازه در نظر گرفته شود تا بانک با سیاست های کشاورزی هماهنگ باشد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.