ساز و کار جدید فیفا برای خالی نماندن سکوها

 به نقل از سایت ورزشی الکوره، در روش جدید ارایه شده توسط فدراسیون بین المللی فوتبال، تماشاگرانی که بلیت تهیه می کنند و از تماشای مستقیم بازی ها در ورزشگاه ها منصرف می شوند، بلیت های خود را از طریق اینترنت به فروش برسانند.

مدیر بازاریابی فیفا در این باره اظهار داشت: در این روش، از شرکت های فروشنده بلیت خواسته می شود، اطلاعات دقیقی از خریداران و دارندگان بلیت ها در اختیار فیفا قرار دهند و این کار از خالی ماندن سکوها به رغم فروش تمام بلیت ها جلوگیری می کند.

ویل افزود: از شرکت های مسوول انتظار می رود، با شفافیت و راستی، اطلاعات دارندگان بلیت، شرکت کنندگان و کسانی که از تماشای بازی منصرف شده اند و بلیت هایی که استفاده نخواهند شد را قبل از بازی در اختیار ما قرار دهند تا این بلیت ها بازفروش شوند.

بسیاری از باشگاه های اروپایی به شرکت ها اجازه داده اند، بلیت ها را از کسانی که نمی خواهند از آن ها استفاده کنند، خریداری کرده و بازفروش کنند.

ویل اظهار داشت: سیستم جدید فروش بلیت ها در رقابت های فوتبال جام قاره های سال ۲۰۲۲ در برزیل، مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن و مسابقه های فوتبال جام ملت های اروپا در سال ۲۰۱۲ (یورو ۲۰۱۲) در لهستان و اوکراین، بسیاری از صندلی های سکوهای جایگاه تماشاگران خالی مانده بود که این مساله، ناراحتی و عصبانیت مسوولان و تماشاگران فوتبال را موجب شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.