سالور: مخاطب برای من مهمترین اصل است

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

سامان سالور معتقد است که که فیلم ˝تمشک˝ در اکران عمومی می‌تواند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.

سامان سالور در گفت و گو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص فیلم آخرش “تمشک” گفت: این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. “تمشک” ساختار متفاوتی دارد و جذابیت قصه هم به قدری است که مخاطب با آن ارتباط برقرار می‌کند. در “تمشک” بهترین‌های سینمای ایران در کنار هم جمع شدند، کار تصویربرداری برعهده محمود کلاری بود و تدوین این فیلم را هایده صفی‌یاری عهده‌دار شد، حضور مهدی پاکدل و نیکی کریمی در کنار یکدیگر هم سبب شد که این فیلم دیده شود. در دوره مدیریت قبل سینمای ایران برای دریافت پروانه ساخت این فیلم تلاش‌های بسیاری کردم و در آخرین جلسه شورای صدور پروانه ساخت سازمان سینمایی دولت دهم، بعد از هفت بار تغییر و بازنویسی فیلمنامه سر انجام پروانه ساخت این فیلم صادر شد.

او ادامه داد: سعی کردم در “تمشک” ترکیبی نام آشنا از بازیگران سینمای ایران را در کنار هم جمع کنم و فیلمی استاندارد با رویکردی متفاوت در بخش خصوصی بسازم. اگر بگویم برای پلان به پلان این فیلم زحمت کشیده شده است بیراه نگفته‌ام، فیلمی که بدون حمایت دولتی در بخش خصوصی و مستقل ساخته شده است تا روایت تازه‌ای را بیان کند.

این کارگردان سینما افزود: مخاطب برای من مهمترین اصل است و فکر می‌کنم که در اکران عمومی فیلم می‌تواند با مخاطبان خود همراه شود و علاوه بر مخاطب فهیم و هوشمند ایرانی این قابلیت را دارد که با تماشاگران جهانی را هم همراه کند، چون قصه مدرن و جذابی را روایت می‌کند و بازی‌های استاندارد و قابل توجه‌ای دارد.

سالور در مورد آروزیش در سال ۹۳ گفت : امیدوارم سال خوبی برای سینما و ملت ایران باشد و فیلمسازان و کارگردانان بتواند فیلم‌هایشان را بسازند.

انتهای پیام/۵۵

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.