سال تحصیلی جدید در شبکه ۵ سیما آغاز شد

سینماپرس-گروه تلویزیون/ مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه تهران از تغییر در ساختار و محتوای برنامه های گروه کودک و نوجوان این شبکه در فصل پاییز وآغاز بازگشایی مدارس خبرداد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، محبوبه سمیعی زفرقندی، مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه تهران درخصوص تغییر در برنامه های گروه کودک و نوجوان گفت: برنامه “تن تن کارتن” با آغاز فصل پاییز و شروع مدارس از لحاظ زمانی و محتوایی تغییر می کند و محتوای پلاتو ها این برنامه برای خردسالانی که وارد مهدکودک و یا پیش دبستانی می شوند، در راستای آموزش مهارت های فردی ساده و اجتماعی تغییر می کند.

عروسک “کارتن” و شخصیت بازیگر “عمو فن حریف ” دو کارآکتر جدید برنامه “تن تن کارتن” هستند که در فصل تابستان به این برنامه اضافه شده اند.

سمیعی ادامه داد: امسال برای بچه‌هایی که در ساعت اولیه صبح برای رفتن به مدرسه آماده می‌شوند، بازپخش برنامه‌‌ی «تن تن کارتن» را نیز در نظر گرفته‌ایم.

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه تهران همچنین با اشاره به تغییرات برنامه ” مثبت من ” که به گروه سنی نوجوان اختصاص دارد، گفت: قرار است یک مجری جدید به برنامه مثبت من اضافه و تغییراتی نیز در محتوا و ساختار برنامه ایجاد شود.

سمیعی در ادامه با اشاره به تغییرات برنامه” رنگین کمان ” گفت: محتوی این برنامه نیز با شروع فصل بازگشایی مدارس حال و هوای آموزشی به خود می گیرد و فضای برنامه به سمت کلاس درس و مدرسه می رود .

انتهای پیام/ع.ت ـ ب. ب

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۴۶۰


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.