ساماندهی پایانه های تاکسیرانی محدوده تهران قدریم

فروردین ۱۴۰۳

جانشین معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲، از ساماندهی پایانه های تاکسیرانی این منطقه خبر داد.

جمالی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح ساماندهی و نگهداری پایانه های تاکسیرانی منطقه ۱۲ در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: پایانه های تاکسیرانی منطقه ۱۲ به منظور تهسیل در امر حمل و نقل عمومی با سرویس دهی مناسب و رفاه حال شهروندان ساماندهی خواهد شد.  
 
جمالی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: این طرح با ساماندهی و نگهداری پایانه های تاکسیرانی منطقه ۱۲، پایانه تاکسیرانی شوش در میدان شوش و پایانه تاکسیرانی امام خمینی(ره) در میدان امام خمینی(ره) اجرا می شود.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ گفت: اجرای طرح ساماندهی و بهسازی جدول میانی خیابان شوش شرقی حد فاصل خیابان یزدی تا ۱۷ شهریور با متراژ ۷۰۰ متر طول،‌عرض ۱ متر و ۷۰۰ متر مربع با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان از اقدامات اجرایی معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۲ است.  
 
جمالی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه ۱۲ افزود: اجرای طرح مسقف نمودن پایانه فیاض بخش که هم اکنون در مرحله عقد قرارداد است از اقدامات دیگر و برنامه های آتی شهرداری منطقه ۱۲ است. /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.