سامسونگ بازهم گوشی‌ساز برتر دنیا شد

۷فروردین ۱۳،

در فصل اول سال جاری میلادی ۷۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند ساخت شرکت کره‌ای سامسونگ به فروش رسیده است.
شرکت سامسونگ که بزرگترین تولیدکننده تلفن‌همراه در جهان محسوب می‌شود، در فصل اول سال جاری میلادی که فروش فصلی محصولات الکترونیکی با کاهش مواجه بوده رکوردی دیگر را از خود برجا گذاشته است.
به گزارش فارس به نقل از گلوبال‌پست، شرکت سامسونگ در هر ماه از سال جاری میلادی ماهانه ۲۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند فروخته است که بر این اساس می‌توان گفت در فصل اول سال جاری میلادی ۷۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند ساخت شرکت کره‌ای سامسونگ به فروش رسیده است.
این شرکت کره‌ای با ثبت رکورد یاد شده بار دیگر توانست موقعیت خود را به عنوان بزرگترین تولیدکننده تلفن‌همراه در بازار جهانی حفظ کند و صاحب ۳۵ درصد بازار جهانی شود. در فصل چهارم سال ۲۰۱۲ میلادی سهم سامسونگ از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند ۳۲ درصد بود.
در همین دوره زمانی دو شرکت اپل و ال‌جی هم با افزایش فروش گوشی‌های هوشمند خود مواجه شدند. در دوره زمانی یاد شده سهم اپل از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند ۲۱ درصد بود که این رقم برای فصل چهارم سال قبل ۱۷ درصد گزارش شد.
شرکت ال‌جی هم در این دوره زمانی صاحب ۴٫۳ درصد از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند شد که سهم آن در فصل چهارم سال قبل ۴ درصد بود.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.