سامسونگ برای موبایل‌ها رم ۴ گیگابایتی ساخت

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

این روزها بعضی از گوشی‌های هوشمند پیشرفته همراه با رم ۳ گیگابایتی به دست کاربران می‌رسند. اما از هم‌اکنون خود را آماده کنید تا در آینده نزدیک نسل تازه گوشی‌ها با رم ۴ گیگابایتی را در اختیار بگیرید.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، سامسونگ با انتشار یافتن بیانیه‌ای اعلام کرد که برای اولین بار در جهان حافظه موبایلی DRAM دوگانه ۴ تایی با توان ۸ گیگابیت(LPDDR4) را تولید کرده است.
 
این تراشه برمبنای فناوری ۲۰ نانومتری ساخته شده است و روی هر بخش چهارگانه خود یک گیگابایت حافظه رم را ارایه می‌دهد. این مسئله به این معنی خواهد بود که پرتوان‌ترین حافظه DRAM دنیا به زودی از راه می‌رسد.
 
شرکت سامسونگ در توضیح این حافظه موبایلی تازه توضیح داد که دستگاه مجهز به این محصول انرژی کمتری نسبت به مدل‌های کنونی مصرف می‌کند و در عین حال قابلیت‌های کاربردی بیشتری را به کاربران ارایه می‌دهد.
 
در توضیحات این محصول آمده است که چهار بخش از تراشه‌های ۸ گیگابیتی آن در مجموع یک تراشه واحد ۴ گیگابایتی از نوع LPDDR4 را ارایه می‌دهد و این مسئله به آن معنی خواهد بود که گوشی هوشمند یا انواع دستگاه‌های موبایلی در مجموع ۴ گیگابایت حافظه RAM دریافت می‌کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.