سامسونگ به دنبال ممنوعیت واردات اریکسون در آمریکا!

۹ م دیماه ،

شرکت کره‌ای سامسونگ قصد دارد فروش تجهیزات شرکت اریکسون را در کشور آمریکا ممنوع کند.
به گزارش موبنا، سامسونگ به کمیسیون تجارت بین‌الملل آمریکا اعتراضی مبنی بر استفاده اریکسون از امتیازات این شرکت ارایه و خواستار ممنوعیت واردات تجهیزات مخابراتی شرکت سوئدی اریکسون به ایالات متحده آمریکا شد.
سامسونگ اعلام کرده که اریکسون هفت امتیاز این شرکت در تجهیزات مخابراتی را نقض کرده است.
گزارش‌ها حاکی است شرکت اریکسون پیشتر از کمیسیون تجارت بین الملل آمریکا خواستار ممنوعیت واردات محصولات سامسونگ به آمریکا شده بود و این شرکت را به نقض امتیازات خود متهم کرده بود.
بر این اساس سامسونگ الکترونیک درصدد برآمد که با اریکسون مذاکره کند و به حل و فصل اختلافاتشان بپردازد اما ظاهرا اریکسون موافقت نکرده و از ادامه مذاکرات اجتناب و سعی کرد دادگاه را مجبور به متهم کردن سامسونگ کند.
به این ترتیب سامسونگ هم به تازگی شکایت خود را مبنی بر نقض امتیازاتش از سوی اریکسون به دادگاه ارایه و اعلام کرده اریکسون در محصولات خود شامل تجهیزات شبکه‌های مخابراتی امتیازات این شرکت را نقض کرده است.
اریکسون سامسونگ را به عنوان رقیب کوچکی در بازار تجهیزات مخابراتی می‌بیند و به سبب پیشرفت این شرکت کره‌ای در زمینه گوشی‌های تلفن همراه و تبلت‌ها، از اینکه این شرکت به رقیب بزرگی تبدیل نشود قصد دارد با آن به مبارزه بپردازد.
بر اساس این گزارش‌، شرکت اریکسون در طول سه ماهه سوم سالجاری میلادی با کاهش ۱۷ درصدی میزان فروش روبه‌رو شد.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.