سامسونگ در مسیر سوددهی؛ پیش‌بینی تحلیل‌گران از رقابت تازه با اپل

۱۸فروردین۱۳،

 

سامسونگ با افزایش سود دهی خود در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ روبرو بوده که به نقل از این شرکت بخش بزرگ آن به واسطه افزایش فروش گوشی‌های هوشمند این شرکت است.
 
به گزارش وال‌استریت ژورنال، روز قبل این شرکت اعلام کرد که سودش برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ بین ۷٫۶ و ۸ میلیارد دلار خواهد بود. این در حالی است که سود سامسونگ در دوره مشابه سال ۲۰۱۲ پنج میلیارد دلار بود.
 
از طرفی درآمد کلی سامسونگ، بزرگترین شرکت کره جنوبی از نظر سرمایه، بین ۵۱ تا ۵۳ تریلیون وون معادل ۴۵ میلیارد و ۴۶٫۸ میلیارد دلار پیش‌بینی شده‌است.
 
تحلیل‌گران معتقدند با عرضه گوشی گلکسی اس ۴ توسط سامسونگ که ماه قبل رونمایی شده بود، روند افزایش سوددهی این شرکت در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.
 
البته هنوز سامسونگ در بخش گوشی‌های هوشمند گران قیمت از رقیب خود، اپل عقب است. در حالی که سال قبل سامسونگ با پشت سر گذاشتن نوکیا، بزگترین تولید کننده تلفن‌های همراه (هوشمند و غیر هوشمند) شد، سود اپل دوبرابر سامسونگ بود.
 
پیش‌بینی می‌شود رقابت اصلی اپل و سامسونگ در سال ۲۰۲۲ برای تصاحب بازار گوشی‌های هوشمند گران‌قیمت با عرضه گلکسی اس ۴ توسط سامسونگ شدت بیشتری بگیرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.