سامسونگ هم شبکه اجتماعی راه می‌اندازد

در حالی که رقبای سامسونگ در حال ارائه ویژگیهای بیشتری از فیس بوک در محصولات خود هستند و به عبارتی محصولات خود را هر چه بیشتر با فیس بوک ادغام می کنند سامسونگ راه دیگری را در پیش گرفته است.
شرکت سامسونگ قصد ندارد محصولات خود را با فیس بوک ادغام کند و در تلاش است با این غول شبکه های اجتماعی رقابتی سخت را آغاز کند. یکی از مقامات سامسونگ که نامش فاش نشده است در گفتگو با روزنامه The Korea Times، عنوان کرده که شرکت سامسونگ قصد دارد تا اوایل سال آینده یک شبکه اجتماعی منحصر به فرد را در محصولات خود ارائه کند.
گفته می شود این شرکت به برخی موفقیت های ابتدایی نیز در این مورد رسیده است و با ارائه راهکارهایی تازه در زمینه شبکه های اجتماعی در نهایت قادر است تا با فیس بوک رقابتی تنگاتنگ را آغاز کند.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از electronic، در این سرویس جدید که با نام مستعار Samsung Facebook شناخته می شود سامسونگ قصد دارد تا از ابزارهای اجتماعی موجود خود از جمله ChatOn که در بسیاری از پلت فرم های حال حاضر از جمله iOS ،BlackBerry ،Windows Phone و محصولات اندرویدی موجود است استفاده کند.
سامسونگ گفته که این سرویس را در محصولات خود از جمله: دوربین، پخش کننده Blu-ray، تلویزیون و رنج وسیعی از دیگر دستگاههای ساخت شرکت خودش و سایر شرکت ها استفاده خواهد کرد.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.