سام موبایل : در اس ۴ منتظر اکسینوس و آمولد نباشید

ممتازنیوز:

وبسایت سام موبایل، تصویر و مشخصات تقریبا کاملی از Galaxy S IV را منتشر نموده که می تواند مشخصات نهایی این اسمارت فون سامسونگ باشد. نکته جالب اعلام نام اسنپ دراگون بعنوان پردازنده مورد استفاده در این اسمارت فون است. طی روزهای گذشته هم خبرهایی منتشر شد که اعلام می کرد قدرت پرچمدار آینده سامسونگ را اسنپ دراگون کوالکام تامین می کند.

سام موبایل تایید کرد که در این اسمارت فون از پروسسور ۱.۹ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۶۰۰ کوالکام که ۰.۲ گیگاهرتز بیشتر از HTC One می باشد استفاده خواهد شد. استفاده از این تراشه بدلیل مشکلاتی است که سامسونگ با پردازنده جدید اکسینوس خود داشته است.

s4

اسمارت فون Galaxy S IV دارای ۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت می باشد. نکته جالب دیگر در بخش صفحه نمایش این دستگاه است. صفحه نمایش ۴.۹۹ اینچی این دستگاه از نوع Full-HD SoLux Display است که به گفته سام موبایل بدلیل وجود مشکلاتی در تولید صفحه نمایش های فول اچ دی آمولد، سامسونگ از این نوع صفحه نمایش بهره می برد.

ابعاد این پرچمدار سامسونگ ۱۴۰,۱ در ۷۱,۸ در ۷.۷ میلیمتر و وزن آن ۱۳۸ گرم است. به گفته منابع سامسونگ، این اسمارت فون دارای لبه هایی از آلمونیوم می باشد اما پشت آن از نوعی پلاستیک ساخته شده است. دوربین گلکسی اس ۴ یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

مشخصات کلی گلکسی اس ۴ را در ادامه ملاحظه می کنید. پس در پرچمدار آینده سامسونگ منتظر نامهایی چون اکسینوس و آمولد نباشید.

۴,۹۹″ Full-HD SoLux Display
Snapdragon 600 1.9 Ghz
2 GB RAM
16, 32 or 64 GB
13 Megapixel
140,1 x 71,8 x 7.7mm
138 gram
Home button with touch buttons
Plastic back with aluminium sides
Removable battery
Black / White

sammobile


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.