سایت نشریه هتاک فرانسوی هک شد

جام جم آنلاین: وب سایت یک نشریه فرانسوی به دنبال انتشار کاریکاتورهای موهن علیه پیامبر اکرم (ص) از جانب معترضین به این اقدام هک شد.

 به گزارش پایگاه انگلیسی «اینترنشنال بیزنس تایمز»، یکی از سخنگویان نشریه «شارلی هبدو» اعلام کرد که گروهی از هکرها دسترسی به این سایت را از ساعت ۵:۰۰ صبح امروز به وقت محلی ناممکن کرده‌اند و حمله به این وب‌سایت همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، به دنبال این اقدام توهین آمیز این نشریه فرانسوی، پیام‌های بسیار زیادی به کارکنان این نشریه فرستاده شده که در همه این پیام‌ها، تصمیم سردبیر این نشریه برای انتشار کاریکاتورهای موهن علیه پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرده‌اند.

سردبیر این نشریه پیش از این در برابر هشدارهای برخی مسئولان فرانسوی نسبت به تبعات این اقدام، اعلام کرده بود که انتشار این تصاویر نشان‌دهنده آزادی بیان است.

این مجله سال گذشته نیز کاریکاتورهای موهن دیگری را منتشر کرده بود که اقدام این مجله به بروز اعتراضات گسترده مسلمانان فرانسه و اروپا انجامید.

انتشار این تصاویر در حالی انجام شده است که اخیرا ساخت و انتشار فیلمی موهن موجب شکل‌گیری تظاهرات‌های گسترده‌ای در جهان اسلام شده است.

انتشار این تصاویر همچنین با دستور ممنوعیت تظاهرات‌های مسلمانان در شهرهای فرانسه علیه فیلم موهن همزمان شده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.