ساکنان خیابان تکاوران به زودی مالک سرای محله می شوند

۲۸ آبان ،

معاون فنی و عمرانی منطقه ۴ از بهره برداری سرای محله ده نارمک به منظور رفاه حال شهروندان و ارائه خدمات فرهنگی به آنان، تا پایان آبان ماه خبر داد.

بهمن محبوبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: سرای محله ده نارمک هفتمین سرای محله منطقه واقع در خیابان تکاوران در ۳ طبقه به متراژ ۱۲۰ متر مربع تا پایان آبان ماه سال جاری آماده افتتاح می گردد.

معاون فنی و عمران منطقه ۴ ادامه داد: سرای محله نارمک برای ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به شهروندان در حال آماده سازی است و سیستم سرمایش ساختمان با کولر آبی و سیستم گرمایش آن پکیچ می باشد.

علیرضا جعفری شهردار ناحیه ۵ منطقه ۴ در ادامه تصریح کرد: به منظور ارتقای سطح منظر شهری و آراستگی سلامت شهر، اداره فنی و عمران ناحیه ۵ اقدام به بازسازی و مرمت انهار در خیابان شهید خیری حد فاصل خیابان ۲۰۶ تا ۲۰۲ شرقی به متراژ ۲۵۰ متر کرد.

جعفری اظهار داشت: به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر اداره فنی و عمران ناحیه ۵، اقدام به نهرسازی در خیابان شهید مظفری حد فاصل بزرگراه وفادار تا چهار راه سید الشهدا به طول ۱۲۰۰ متر کرد.

وی خاطر نشان کرد: به منظور ارتقای ضریب ایمنی تردد عابران پیاده، اداره فنی وعمران ناحیه ۵ اقدام به بهسازی پیاده روهای ضلع جنوبی خیابان فرجام به طول ۵۶۰ متر کرد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.