ساکن‌خانه‌چوبی در راه‌ جشنواره کودک/سینما یک شمشیر زن چنددست می‌خواهد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

حسینعلی لیالستانی در گفت‌و‌گو با هنرآنلاین؛

حسینعلی لیالستانی کارگردان سینمای ایران معتقد است، فضای این روزهای سینما نیازمند یک مدیریت قوی و مدیری کاربلد است.

حسینعلی لیالستانی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار سینما هنرآنلاین دربارهٔ وضعیت اکران “ساکن خانه چوبی” گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است ساکن خانه چوبی در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کود و نوجوان اصفهان اکران شود. ما به دنبال اکران این فیلم در سینماها هستیم و باید منتظر باشیم تا فرصت اکران به ما بدهند.

کارگردان فیلم می‌زاک ادامه داد: فضای این روزهای سینمای ایران به شدت ناامن شده است و نمی توان بدون دغدغه و حاشیه فیلمی را جلوی دوربین برد. مدت بسیاری است فقط فیلمنامه می نویسم و منتظرم تا شرایط برای فیلمسازی مهیا شود.

لیالستانی دربارهٔ حضور رییس سازمان سینمایی تازه در راس هرم مدیریت سینما گفت: شناختی نسبت به ایشان ندارم اما معتقدم فضای این روزهای سینمای ایران نیازمند یک شمشیر زن چند دست است. دوره آزمون خطا و پایان رسیده است و باید فضای سینمای ایران با یک مدیریت قوی از بحران خارج شود.

“ساکن خانه چوبی” تازه ترین ساخته حسینعلی لیالستانی در مقام کارگردان است که در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر روی پرده رفت.

پروانه معصومی، امیرحسین آرمان، بهزاد خداویسی، فردوس کاویانی، داریوش اسدزاده، نعیمه نظام‌دوست، پیژن پیشدادی، کیمیا حسینی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.