سایت‌های همسریابی برای تلکه کردن است

۲۹م دیماه ،

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همسریابی از طریق فضاهای مجازی با فرهنگ اصیل ایرانی،‌ متفاوت است،‌گفت: بعضی از زنان و مردها با هدف تلکه کردن یکدیگر وارد پایگاه اینترنتی‌های همسریابی می‌شوند.
حسین طلا در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با بیان اینکه ایرانیان برای امر همسریابی و ازدواج حرمت خاصی قائل‌اند و رسم و رسوم خاصی را به جا می آورند،‌ اظهارداشت:‌ بنابراین همسریابی از طریق فضاهای مجازی با فرهنگ بااصالت ایرانی در تضاد است.
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه ابراز داشت:‌ شناخت‌ها در پایگاه اینترنتی‌های همسریابی فقط به شناخت‌های ظاهری منتهی می‌شود و از آن فراتر نمی‌رود.
وی یادآور شد:‌ ورود جوانان در فضاهای مجازی آسیب‌های فراوانی را متوجه آنان می‌کند چرا در بعضی از موارد ملاحظه شده بعضی از اشخاص سودجو برای بردن لذت‌های زودگذر از طریق فضاهای مجازی ارتباط ‌هایی را با نیت‌های دروغین از قبیل ازدواج آغاز می‌کنند.
طلا همچنین خاطرنشان کرد:‌ زن‌ها به مراتب در مقایسه با مردها‌ آسیب پذیرتر می باشند به همین منظور باید توجه ویژه ای را برای ایجاد زندگی مشترک داشته باشند.
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی خانه ملت ادامه داد:‌ بازگشت به فرهنگ اصیل ایرانی برای پیشبرد امر ازدواج لازم و ضروری است.
وی متذکر شد: حاکمیت‌ها موظف به ایجاد فضاهای امنیتی برای جامعه می باشند،‌ البته در این زمینه پلیس فتا به منظور ایجاد امنیت در جامعه فعالیت می کند.
نماینده منتخب مردم در دوره نهم مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: بعضی از زن ها و مردها برای تلکه کردن یکدیگر وارد پایگاه اینترنتی‌های همسریابی می‌شوند.
طلا خاطرنشان کرد: دختر و پسر ایرانی نمی‌توانند با ورود به فضاهای مجازی ازدواج،‌ زندگی خوبی را برای خود رقم بزند.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.