سایت جدید دفتر تحکیم وحدت رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت و رونمایی از سایت جدید این تشکل دانشجویی شامگاه امروز با حضور حجت الاسلام طاهری، مدیر تشکل‌های دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و صادق واعظ زاده عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی دردانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

در این مراسم صادق واعظ زاده به نقش جوانان در تحولات امروز جهانی و جایگاه آنها در مدیریت امروز جمهوری اسلامی ایران اشاره و ترویج استفاده از فضای مجازی از ابتدای دهه نود میلادی را نقطه عطف حضور جوانان در عرصه جهانی ارزیابی کرد.

همچنین حجت الاسلام طاهری نیز با بیان اینکه فعالیت در تشکل های دانشجویی همچون امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: تشکل های دانشجویی باید در عرصه مقابله با جنگ فرهنگی و جنگ نرم به بهترین شکل عمل کنند.

وی فعالیت در تشکل های دانشجویی را مهم عنوان کرد و گفت: فعالان تشکل های دانشجویی مدیران آینده کشور هستند و می توانند سرنوشت کشور را رقم بزنند.

در پایان این مراسم ضیافت افطاری دفتر تحکیم وحدت با حضور عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.


MehrNews Rss Feed

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. حمید رضا صدقی:

    با سلام من از اساتید دانشگاه فرهنگیان و در حوزه علوم سیاسی مدرک دارم . کتابی تحت عنوان “تاثیر جنبش دانشجویی بر جامعه مدنی ایران پس از انقلاب اسلامی”اخیرا در یک ماه قبل تالیف کرده ام فکر می کنم کتابی مفیدو ضروری برای هر دانشجو باشد خواهشمند است با توجه به اینکه من مشهد ساکن هستم چنانچه امکانپذیر هست جهت تعامل بیشتر با من ارتباط برقرار شود شماره همراه من ۰۹۱۵۵۰۸۴۶۷۴ با سپاس موفق باشید

  2. فاطمه مهبودی:

    من چگونه می توانم دردفترتحکیم وحدت عضوشوم وفعالیت کنم؟دانشجوی تربیت معم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.