سایت دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران راه‌اندازی شد

۲۱اردیبهشت،

به گزارش سینماپرس به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران، این پایگاه اینترنتی که به دو زبان انگلیسی و فارسی طراحی شده است؛ شامل بخش خبرها، فراخوان جشنواره، معرفی داوران در بخش بین‌الملل و فیلم‌های ایرانی، معرفی فیلم‌های بخش مسابقه بین‌الملل، بخش فیلم‌های ایرانی (خاطره یاس‌ها و رویش یاس‌ها)، نکوداشت‌ها و تصاویر است که با نزدیک شدن به زمان برگزاری و اعلام بخش‌های گوناگون، در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد. از این پس خبرها و اطلاعات جشنواره اینجا قابل رویت است.

فیلمسازان و تهیه‌کنندگان متقاضی هم از طریق همین پایگاه اینترنتی می‌توانند فرم ثبت نام در بخش‌های خاطره یاس‌ها و رویش یاس‌ها را دریافت کنند و طبق تاریخ اعلام شده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

در پایگاه اینترنتی دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران علاوه بر درج راه‌های ارتباطی با بخش‌های مختلف ستاد برگزاری، کاتالوگ اولین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران که شامل کلیه اطلاعات بخش‌های مختلف در دور اول است، نیز قابل دسترسی‌ است.

دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران به دبیری «محمدرضا عباسیان» در دو بخش کلی مسابقه سینمای ایران و مسابقه بین‌الملل از ۱۰ تیرماه لغایت ۱۵ تیرماه در تهران و به طور همزمان در چهارگوشه کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.