سایت «فردا» فیلتر شد+تکمیلی

۲۴خردادماه،

دبیر کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه از فیلتر شدن پایگاه خبری «فردا» خبر داد و گفت: به سبب تبلیغات انتخاباتی خارج از موعد، این پایگاه خبری فیلتر شد.

عبدالصمد خرم‌آبادی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به فیلتر شدن پایگاه خبری «فردا» اظهار داشت: این پایگاه خبری به سبب انجام تبلیغات خارج از موعد فیلتر شده است.

دبیرکارگروه تعیین مصادیق مجرمانه افزود: این پایگاه خبری و به طور کلی تمامی رسانه‌ها موظف بودند از ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه هیچگونه مطلبی را له یا علیه کاندیدای خاصی منتشر نکنند.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون هرگونه تبلیغات ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری باید متوقف شود، بیان داشت: اینکه این پایگاه خبری تا چه زمانی فیلتر خواهد بود بستگی به نظر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه دارد.

خرم‌آبادی اضافه کرد: از آنجایی که مطالب پایگاه خبری فردا از ۸ صبح پنج شنبه جنبه خبری نداشته و عموماً نوعی تبلیغ انتخاباتی بوده است از همین رو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اقدام به فیلتر کردن این پایگاه خبری کرد.

سایت فردا رفع فیلتر شد

سایت خبری ـ تحلیلی فردا که از بامداد امروز مسدود شده بود، دقایقی پیش رفع فیلتر شد.

به گزارش مهر، پایگاه اینترنتی خبری ـ تحلیلی «فردا» که از ساعات ابتدایی بامداد امروز جمعه ۲۴ خرداد و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری از دسترس خارج شد، دقایقی پیش رفع فیلتر شد.

دبیر کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه در گفتگو با رسانه‌ها، سبب فیلتر این پایگاه اینترنتی را تبلیغات انتخاباتی بعد از موعد اعلام کرده بود.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.