سایپا پس از پنج سال آبی‌ها را برد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سایپا چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد حریف صاحبنام آبی پوش خود بگذرد.

سایپا در نیمه نخست این دیدار تیم برتر میدان بود و در همان دقیقه ۱۰ در آستانه بازکردن دروازه استقلال قرار گرفت اما سعید دقیقی با بی دقتی، توپ را به بیرون دروازه زد. ۶ دقیقه بعد همین بازیکن با شوتی از راه دور دروازه سیدمهدی رحمتی را هدف گرفت که توپ وی پس از برخورد با تیرعمودی از خط دروازه گذشت اما داور مسابقه، علیرضا فغانی دستور به ادامه بازی داد.

استقلال در دقیقه ۳۵ در آستانه به ثمر رساندن گل برتری بود که ضربه سر حنیف عمران زاده به بیرون زمین رفت. در مجموع می‌توان گفت سایپا عملکرد بهتری در نیمه نخست داشت.

در نیمه دوم، باز این تیم سایپا بود که به طور محسوسی تیم برتر میدان بود. شوت‌های دقیقه ۵۸ سعید دقیقی و ۶۲ میلاد غریبی دروازه استقلال را تهدید کرد اما وارد دروازه نشد. در دقیقه ۶۴ بازی سرانجام قفل دروازه آبی پوشان باز شد. در این لحظه اسحاق سبحانی سانتر ارسالی از جناح چپ دروازه استقلال را با ضربه سر وارد دروازه آبی‌های پایتخت کرد. تلاش فریدون زندی برای ممانعت از ورود توپ به درون دروازه هم ثمری نداشت.

استقلال از این لحظه به بعد رنگ و بوی تهاجمی‌تری به خود گرفت و  در دقیقه ۷۰ رودریگو توسی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بود تا آستانه فروپاشی دروازه سایپا پیش رفت. یک دقیقه بعد هم ضربه سر آرش برهانی که از آغاز نیمه دوم به میدان آمده بود به شکل خطرناکی از کنار تیر دروازه رحمان احمدی به بیرون رفت.

سیاوش اکبرپور در دقیقه ۸۰ با پاس بسیار خوبی که روی خط عرضی دروازه از آرش برهانی دریافت کرد بازی را به تساوی کشید اما هنوز یک دقیقه نگذشته بود که دقیقی در محوطه هجده قدم استقلال حنیف عمران‌زاده را به راحتی از پیش رو برداشت و دروازه این تیم را باز کرد تا نارنجی پوشان مزد برتری محسوس خود را در این دیدار بگیرند.

نکته جالب توجه در این دیدار حضور جواد نکونام بود که نمایش چشمگیری نداشت ضمن اینکه هواداران استقلال پس از دریافت گل دوم نام فرهاد مجیدی را صدا زدند.

پرسپولیس هم شب گذشته در همین ورزشگاه اما بدون حضور تماشاگران با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل فجر سپاسی باخته بود.

جدول رده بندی لیگ برتر:
۱- صبای قم ۶ امتیاز – تفاضل گل ۵+
۲- فجرسپاسی شیراز ۶ امتیاز – تفاضل گل ۴+
۳- سپاهان اصفهان ۶ امتیاز – تفاضل گل ۳+
۴- راه آهن ۴ امتیاز – تفاضل گل ۲+
۵- ملوان بندرانزلی ۴ امتیاز – تفاضل گل ۱+
————————————————————–
۸- پرسپولیس ۳ امتیاز – تفاضل گل صفر – ۳ گل‌زده
۹- استقلال ۳ امتیاز – تفاضل گل صفر – ۲ گل‌زده
————————————————————–
۱۵- پیکان تهران یک امتیاز
۱۶- مس کرمان بدون امتیاز – تفاضل گل ۲-
۱۷- گهرزاگرس دورود بدون امتیاز – تفاضل گل ۳-
۱۸- ذوب آهن اصفهان بدون امتیاز – تفاضل گل ۴-


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.