ستادهای انتخاباتی زاکانی فعال شد/به دنبال تحقق وحدت هستیم

۰۶اردیبهشت،

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از فعال شدن ستادهای انتخاباتی “علیرضا زاکانی” نامزد احتمالی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.

“احمد نجابت” در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، از فعال شدن ستادهای انتخاتی “علیرضا زاکانی” در تهران و بعضی از استان‌های کشور خبر داد و اظهار داشت: ستادهای انتخاباتی زاکانی از اوایل هفته قبل فعال شده اما تاکنون عنوان آن مشخص نشده است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کاندیداهای احتمالی به صورت مفصل در این جمعیت مورد بررسی قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: اصل وحدت برای جمعیت ایثارگران بسیار اهمیت دارد و در راستای تحقق این هدف برنامه‌ریز‌هایی را انجام داده‌ایم.

نجابت دربارهٔ فعالیت‌های انتخاباتی تشکل متبوعش در بحث انتخابات شوراها، تصریح کرد: با توجه به مطرح شدن دغدغه ایجاد وحدت در میان اصولگرایان برای انتخابات آینده دو جمعیت ایثارگران و رهپویان تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت را تشکیل دادند که فعالیت تدوین لسیت و رایزنی برای تحقق وحدت را به صورت جدی دنبال می‌کند.

گفتنی است که زاکانی چندی پیش در حسینیه دو کوهه و در جمع هم‌رزمانش برای حضور در انتخابات آتی اعلام کاندیداتوری کرد، وی هم اکنون نماینده مردن تهران در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.