ستاد محمد شریعتمداری خبر خود را تصحیح کرد: انصراف وی از کاندیداتوری در صورت حضور حسن خمینی

۰۸اردیبهشت،

019-23.jpg

بخش رسانه ای ستاد محمد شریعتمداری با تصحیح خبر ارسال شده از سوی این ستاد اعلام کرد که این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در صورت کاندیداتوری هاسمی، خاتمی، سیدحسن خمینی یا ناطق نوری از رقابتهای انتخاباتی کنار می کشد که در خبر قبلی به جای سید حسن خمینی، به اشتباه، آقای روحانی عنوان شده بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، عصر امروز (یکشنبه) در خبری که از سوی امور رسانه های محمد شریعتمداری برای ایسنا ارسال شد، چنین آمده بود که وی در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج دربارهٔ ائتلاف اصلاح‌طلبان در انتخابات گفت: همه اصلاح‌طلبان اعلام کرده‌اند که اگر اجماعی بین آنان صورت گیرد به ائتلاف تن خواهند داد. من نیز بارها اعلام کرده‌ام در صورت حضور یکی از آقایان هاشمی، خاتمی، روحانی و ناطق نوری از عرصه کنار خواهم رفت و در غیر اینصورت تا نتیجه نهایی در عرصه باقی خواهم ماند.

به گزارش ایسنا، بخش رسانه ای مربوط به فعالیتهای انتخاباتی محمد شریعتمدرای دقایقی قبل با تصحیح اشتباه خود، تاکید کرد که جمله صحیح بدین شکل بوده است: همه اصلاح‌طلبان اعلام کرده‌اند که اگر اجماعی بین آنان صورت گیرد به ائتلاف تن خواهند داد. من نیز بارها اعلام کرده‌ام در صورت حضور یکی از آقایان هاشمی، خاتمی، سیدحسن خمینی و ناطق نوری از عرصه کنار خواهم رفت و در غیر اینصورت تا نتیجه نهایی در عرصه باقی خواهم ماند.

خاطرنشان می گردد که ایسنا بر اساس رعایت اصل امانتداری، متن ارسالی از سوی ستاد این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری را بدون دخل و تصرف در محتوا ارسال کرده بود و پس از تصحیح اشتباه از سوی آن ستاد، بخش تصحیح شده را در این خبر بصورت جداگانه به اطلاع مخاطبان گرامی رسانده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.