سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: عامل مشکلات اقتصادی ایران «سوء مدیریت» دولت است/کامرون: اسرائیل، به ایران حمله نکن

به گزارش خبرگزاری فرانسه، «ویکتوریا نولاند» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درباره دلایل مشکلات اقتصادی در ایران اظهار داشت: فقر مدیریت اقتصادی و سیاسی در دولت ایران وجود دارد. ایرانی ها تاثیرات تصمیم های بد دولت خود را احساس می کنند.

وی افزود: سختی های اقتصادی در ایران به طور حتم به دلیل سوء مدیریت داخلی این کشور است. همچنین تحریم ها ایرانی ها را از صادرات و کشورهای دیگر را از تعامل بازرگانی با آنها منع می کند. تحریم ها علیه ایران با هدف ادامه فشارها بر حکومت ایران است تا انتخاب خود را تغییر دهد.

در همین ارتباط دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا روز دوشنبه از اسرائیل خواست به ایران حمله نظامی نکند بلکه به تحریم ها علیه این کشور، مهلت بدهد.

کامرون که در جمع اعضای یک سازمان اسرائیلی بریتانیایی در لندن سخن می گفت ادامه داد: به نخست وزیر اسرائیل گفتم که هنوز زمان حمله نظامی به ایران فرانرسیده است. دقیقا همان گزینه ای است که حکومت ایران در شرایط فعلی، منتظر آن است تا ملت خود را علیه دشمن خارجی، یکپارچه سازد. ما نباید چنین فرصتی را در اختیار ایران قرار بدهیم. ما باید شجاعت به خرج بدهیم و به تحریم ها علیه ایران ، فرصت بدهیم تا در این کشور احساس شوند.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.