سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: مرگ ستار بهشتی ناگهانی بوده است

۱۴م آذر ،

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که رییس سازمان پزشکی قانونی کشور به این کمیسیون گفته است مرگ ستار بهشتی ناگهانی بوده است.

نقوی حسینی دربارهٔ جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد: میهمان جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی، آقای شجاعی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور بود که علاوه بر گزارش جامعی از وظایف، تشکیلات، اصلاحات، تجهیزات، مشکلات و موانع نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و بویژه سختی کار کارکنان و پزشکان حوزه پزشکی قانونی به سوالات بعضی از نمایندگان در ارتباط با مرگ ستار بهشتی پاسخ داد.

وی در مورد پاسخ شجاعی به سوال کمیسیون دربارهٔ مرگ ستار بهشتی گفت: آقای شجاعی در پاسخ به سوال نمایندگان در ارتباط با مرگ وبلاگ‌نویس، مرگ وی را در اثر ضرب و شتم، تزریق سم و مواردی نظیر این ندانسته و اظهار کردند که مرگ وی ناگهانی بوده است؛ چراکه هیچ عامل خارجی برای مرگ وی یافت نشده است.

نقوی حسینی ادامه داد: در جلسه امروز، سوال عضو حیدرپور نماینده شهرضا از محمد نجار – وزیر کشور – در مورد سبب انتصاب اشخاص ردصلاحیت شده در انتخابات نمایندگی مجلس توسط شورای نگهبان به عنوان استاندار در چند استان کشور از سوی وزارت کشور چیست؟ جهت طرح در صحن علنی مجلس به هیات رییسه ارسال شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه “در بخش دوم جلسه امروز کمیسیون، دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی میهمان جلسه بود که با اشاره به جایگاه مجمع در شرایط فعلی جهان اسلام، به اهداف و اقدامات مجمع اشاره کرد”، افزود: چشم‌انداز آینده امت اسلامی احیای دیپلماسی وحدت اسلامی، گفتمان تقریب مذاهب و زمینه‌سازی تشکیل امت اسلامی در مقابل کفر و استکبار به عنوان اهداف مهم مجمع خوانده شد.

نقوی حسینی در پایان اظهار کرد: حضور در نشست‌های بین‌المللی تقریب مذاهب، دعوت از نخبگان جهان اسلام در کنفرانس‌های اسلامی که در جمهوری اسلامی برگزار می‌شود، انجام پژوهش‌ها و تحقیقات کم‌نظیر در جهت تبیین تقریب مذاهب و همچنین تاسیس دانشگاه تقریب مذاهب از جمله اقدامات مهم سازمان تقریب مذاهب بوده است که تاکنون جهت دستیابی به اهداف خود انجام شده است.

۲۷۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.