سرانجام مودریچ به رئال پیوست

به گزارش خبرآنلاین؛ سرانجام انتقال ستاره کراوت تاتنهام به پایتخت اسپانیا نهایی شد. لوکا مودریچ بازیکن ۲۶ ساله و ملی‌ پوش تاتنهام با قرار دادی ۵ ساله به عضویت رئال مادرید درآمد. خبر‌ها حاکی‌ از آن است که این انتقال در ازای مبلغ گزاف ۴۲ میلیون یورو انجام شده.

ستاره سابق تیم دینامو زاگرب کرواسی که اولین خرید رئال در فصل نقل انتقالات جاری به شمار می‌‌رود، پس از انجام معاینه‌های پزشکی‌ باشگاه به طور رسمی به عضویت رئال در خواهد آمد و به یکی‌ از گرانقیمت ترین بازیکن های تاریخ فوتبال تبدیل خواهد شد.

دانیل لوی مدیر باشگاه تاتنهام در واکنش به این انتقال گفت: «لوکا یک بازیکن فوق‌العاده برای ما بود و ترجیح می دادیم که او را از دست ندهیم. ما خوشحالیم که او را به رئال مادرید واگذار کرده ایم، همکاری ما و باشگاه مادریدی در آینده هم ادامه خواهد داشت.»

اما فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال در مورد خرید گرانقیمت باشگاه گفت: «رابطه بسیار قوی و نزدیکی که بین دو باشگاه برقرار است موجب انجام این انتقال شد.»

او ادامه داد: «ما بسیار خوشحالیم و به لوکا خوشامد می‌گوییم و امیدواریم در سال‌های آینده هم رابطه نزدیک ما و باشگاه تاتنهام ادامه داشته باشد.»

لوکا مودریچ که عضوی از تیم ملی‌ کرواسی در مسابقات یورو ۲۰۱۲ بود و بر خلاف نمایش ضعیف کشورش بازی های درخشانی را ارائه داد، در سال ۲۰۰۸ در ازای مبلغ ۲۱ میلیون یورو از دینامو زاگرب به تاتنهام پیوست و در ۱۶۰ بازی که برای این تیم لندنی انجام داد موفق شد ۱۷ بار دروازه حریفان را باز کند.

به نظر می رسد با پیوستن مودریچ به کهکشانی های مادرید،‌ دوران حضور کاکا در سانتیاگو برنابئو به پایان خود رسیده و این ستاره برزیلی باید به دنبال تیم دیگری برای خود باشد.

 ۲۵۲ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.