سران کشورهای عربی حاکمان پایگاه‌های آمریکا و غرب در منطقه می باشند

۹ م دیماه ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: لحن بیانیه شورای همکاری خلیج فارس نشانگر این است که سران کشورهای عربی در واقع حاکمان پایگاه‌های آمریکا و غرب در منطقه می باشند.

امیر موسوی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعاهای شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران گفت: ادعا دربارهٔ جزایر ابوموسی، تنب‌بزرگ و تنب‌کوچک جزئی از  بدعت‌های شورای همکاری خلیج فارس شده و در هر اجلاسی با فشار امارات و عربستان چنین ادعایی را مطرح و تکرار می کنند.

وی تصریح کرد: ادعای شورای همکاری خلیج فارس دربارهٔ پرونده هسته‌ای ایران نشان از حضور پررنگ آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی در این شورا دارد چرا که بیانیه انتشار یافته نظرات کشورهای عربی دربارهٔ ایران نبوده و مبین هراس آمریکا و غرب از برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران بوده است.

موسوی با بیان اینکه ایران به شورای همکاری خلیج فارس پیشنهاد تشکیل سازمان امنیت منطقه‌ای را ارائه کرده، افزود: ایران با پیشنهاد تشکیل سازمان امنیت منطقه‌ای به شورای همکاری خلیج فارس به دنبال این بوده که مسائل مختلف که مورد علاقه طرفین است حل و فصل شود اما شورای همکاری خلیج فارس این امر را نپذیرفت.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآورشد: لحن بیانیه شورای همکاری خلیج فارس نشانگر این است که سران کشورهای عربی در واقع حاکمان پایگاه‌های آمریکا و غرب در منطقه می باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.